Settes i gang?

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Var på kontroll hos legen i dag, målte blodtrykk som var 160/90 noe legen syntes var høyt så han ringte til føden. De ville at jeg skulle komme inn på kontroll i morgen. Legen fra føden ringte senere til meg for å avtale tid og hun sa at siden jeg var ved termin og visst blodtrykket fortsatt var høyt ville de sette meg i gang. Men det var ikke sikkert. Hadde ikke proteiner i urin, hevelser, eller andre symptomer på sv. Forgiftning... Noen som har erfaring med å bli satt i gang kun pga høyt blodtrykk?

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Takk for det :) får ha baggen i bilen, i tilfelle :) noe nytt hos deg?

Lurt :-) hadde jeg hatt det hadde jeg blitt satt i gang idag, så en god ide å ha med bag ;-) lykke til :)

Lurt :-) hadde jeg hatt det hadde jeg blitt satt i gang idag, så en god ide å ha med bag ;-) lykke til :)
Takk å like så :) håper helst det starter av seg selv, men de små er det viktigste ;)

Jeg har ingen erfaring med dette, men har en venninne som hadde skyhøyt blodtrykk uten andre ting og hun fikk hastekeisersnitt.

Ønsker deg lykke til og håper at det går den rette veien for dere :)

Prinsen ventes 06.08.13

Jeg hadde ingen andre "bevis" enn høyt bt, og de gikk inn å tøyde og strippet. Fikk beskjed om at dersom det var svangerskapsforgiftning, så ville fødselen komme i gang på det :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ja jeg skal holde dere oppdatert ;) kunne heller tenkt meg og blitt strippet ;)

Lykke til. Sende deg en god klem

Gratulerer med termin i dag Katy!!! Og masse lykke til på kontroll!:) Du får spørr legen om han ikke kan ta et røsk oppi der:D

Venter nr 3 4. August:)

Tusen takk for det damer :) Da bar man innlagt med høyt BT og begynnende fødsel, riene begynte i natt, men er ikke særlig sterke enda :)

Masse lykke til!!! Spennende å se om hun kommer ut før klokka bikker 3.august :-)

Så spennende.!!!:) Lykke til..

Lykke til :)

Back
Topp