Setter stortåen innenfor septemberforumet...

Milly83

Elsker forumet
hei,

Jeg har sneket litt her den siste uken, men har ikke helt turt å presentere meg. Jeg er i følge terminkalkulator 5+5 idag, eller 6+2 om jeg går etter unnfanelsesdato ( som jeg er ganske sikker på faktisk) Veldig tidlig, og kjenner jeg er nervøs og sliter med å ha troen da jeg mistet rundt samme tid for vel 1 år siden
Jeg lurer på dette med blødning. Jeg har opplevd den siste halvannen uke at jeg får bittelitt blod på papiret når jeg tørker meg, det er rustfarge på det, altså ikke friskt blod, og ser ut til å komme ca hver 3 dag? Og ekstremt liten mengde, bare noen tørk så er det borte liksom. Er det flere som har opplevd dette? Kjenner også at det stikker en del i underlivet og kjenner liksom hele tiden at noe skjer?
Det er nesten 9 år siden sist jeg var gravid så føler jeg har glemt ut alt dette. Ikke kan jeg huske at jeg merket så mye da heller.
Skal til legen min imorgen, så lurer på å be om å få ta ultralyd tidlig hvis det er mulig. Tærer på meg å være bekymret kjenner jeg

Tusen takk for at dere gadd å lese helt ned hit!

Jeg blødde igår å ble sendt på tul. Be om det og del bekymringene dine så får du nok hjelp. Gratulerer deg så mye å ønsker deg lykke til <3

Gratulerer og velkommen [emoji4]

Forstår at du er bekymret, spesielt siden du mistet for ett år siden [emoji173]
Men det er flere her inne som har hatt små blødninger uten at det er noe galt. Vet det er lett å si, og at det er noe helt annet å sitte med disse følelsene og tankene. Men ville hørt med legen din om du kunne fått tidlig ul, siden du er bekymret. Hjalp meg mye å få sett nurket og hørt hjerte slå.
Den stikkingen er bare voksesmerter fikk jeg beskjed om, og så lenge du ikke får store smerter er nok alt som det skal [emoji4]

Klem [emoji173]

Tusen takk for svar jenter. Håper jeg får tidlig ultralyd om jeg ber legen om det imorgen.
Hadde vært så godt å bli litt mere klok på hva som foregår der inne.
Ingen store smerter, bare ubehag egentlig, så kanskje du har rett Mirakel2017
Hva med deg Wonderwoman, sitter spiren? Fikk du sett noe på TUL?

Hei
Nevnte noe lignende til min lege, som avfeide det med at små blødninger er helt normalt, og med mindre det kommer mye blod eller gjør vondt skal jeg ikke stresse.
Jeg tror greia er at om legen hadde gitt tidlig ultralyd til alle som ba om det fordi de stressa over noe sånt, så hadde vi alle fått det
Men, kanskje legen fin er hyggeligere enn min...

Back
Topp