Setter seg opp selv...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
ja, vi kommer litt etter vi...

Nå har Casper begynt å sette seg opp selv/stelle seg på alle 4 i en alder av 16.mnd!! emoticon  stolt mamma jeg! Han ble friskmeldt fra KISS/KIDD da han var 13 mnd, også har fysio/kiropraktor sett masse fremgang på han siden det!! *lykkelig*

vi krabber ikke enda... kjører reserfart på rumpa og militer-kryping!

så flott da,, bedre seint en aldri... blir nok en like sporty som mamman og pappan sin..

Så bra at det går fremover, og at han mestrer nye ting, forstår godt du er stolt!!! :-)
Han kommer kanskje en hel stund etter andre her inne, men det viktige er ikke når det skjer, det viktige er at han faktisk klarer det :-) Gratulerer med flotte fremskritt, og kjekt å høre at han er friskmeldt fra kiss :-)

takk jenter!! emoticon

har hørt om flere som ikke krabber og går før de er 18mnd faktisk..

håper bare han går før 1 august. da begynner han i barnehagen...

Fine greier.. er så arti å se fremgangen til knøttaemoticon

Så bra!!! Herlig at det går fremover! Skal se du får det travel etterhvert du og!! :)

Så bra emoticon

Vi gleder oss til å flytte nærmere dere :)

EmilieOGOskars mamma skrev:
Så bra emoticon

Vi gleder oss til å flytte nærmere dere :)

Ja, kjempebra! er så glad for lille Gutten vår!
det gjør vi åå emoticon !!

Flinkisen. Egentlig litt spennede å se hvor store forskjeller det er på når ting skjer i utviklingen. Dere har jo hatt en med kiss, men uansett ser det ut som om det er en veldig stor spredning og at det er NORMALT. God erfaring å ta med meg tilbake på jobb (som ergoterapeut).

Gratulerer med friskmeldt gutt:-D
Nå kommer han nok til å ta igjen våres knøtt på no-time... hehe, mannen min gikk ikke før han var knappe halvannet år tror jeg... Ren latskap i følge svigers, hehe
Kose dere med fremskrittene og sommeren før barnehageoppstart!

GRATULERER med selvsittende gutt! Såå kjekt, skjønner godt at mammaen er stolt! emoticon

Hipp hipp hurra!!

(her setter han seg altså ikke opp selv heller, det er rett fra mageliggende til gåing. Raringene våre. Hihi...)

Forstår godt at du er stolt ja, dette er jo kjempeflott!
For en tilværelse det må ha vært til nå... Og gjett om du får det travelt fremover, hi hi! Sikkert en som skal ta igjen det tapte nå! :-D

plutt skrev:
så flott da,, bedre seint en aldri... blir nok en like sporty som mamman og pappan sin..

sign :)

*BenedicteOgLillebror* skrev:
plutt skrev:

sign :)
hehe, så koselig å høre!! emoticon

Back
Topp