Setter seg opp og faller :(

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Lillejenta mi har nylig lært seg å sette seg opp, men hun kan ennå ikke sitte ordentlig. Hun sitter bare et par minutter, og så faller hun stakkars. Er det noen andre som har opplevd babyer som satte seg opp før de kunne sitte? Tok det lang tid før de ble stødige? Storebror var utrolig mye sterkere og stødigere selv om han satte seg opp mye tidligere, så dette er helt nytt for meg.

minstemann her gjorde det samme, vi fotfulgte han med ammeputa (som vi la rundt han og ga han myk landing) helt til han satt helt stødig.  En utrolig travel periode ja.

de ska jo lera å setta seg opp før de lere å sitta ;) min gutt støtta seg me den eine håndå noen dager før han satt heilt rak når han satt seg opp :)

Kaja mamma skrev:
minstemann her gjorde det samme, vi fotfulgte han med ammeputa (som vi la rundt han og ga han myk landing) helt til han satt helt stødig.  En utrolig travel periode ja.

Ah, det var derfor jeg burde kjøpt ammepute ja. :P Jeg har heldigvis fått fanget henne i fallet hittil. Må uansett sitte på gulvet sammen med barna det meste av tiden, siden storebror jevnlig får ideer som å prøve å løfte henne etter ankelen for å legge henne i dukkevognen. :P

Husker du hvor lang tid det tok før han satt stødig?

pianøtt skrev:
de ska jo lera å setta seg opp før de lere å sitta ;) min gutt støtta seg me den eine håndå noen dager før han satt heilt rak når han satt seg opp :)

Håper dette også går over i løpet av noen dager. :) Jeg trodde de kunne sitte helt av seg selv når de bare satte seg opp jeg, hadde aldri tenkt over at noen barn må øve på det. Fint å høre at det ikke bare er jenta mi som har trengt litt trening. :)

Back
Topp