Leelu
Elsker forumet
Som jeg nevnte i en annen tråd så har snuppa mi lært seg å sette seg selv opp nå, problemet er at når jeg legger henne i sengen og hun skal sove dagsluren sin så setter hun seg opp så snart jeg går fra rommet, så smiler storfornøyd der hun sitter. Legger jeg henne ned igjen så gråter hun selvsagt. Jeg sitter nå og holder en hånd på magen hennes så jeg kan stoppe henne fra å sette seg opp, hun klager ikke for øyeblikket, men hun klarer nok ikke sovne slik heller.
Noen tips?
Hvor mye sover forresten deres små nå?
Min sover ca 11/12 timer på natten og i går bare EN lur på ca 45 min, synes det virker lite jeg... På helsestasjonen virket det som de ikke syntes det var så lite. Det er jo så forskjellig fra barn til barn, men er bare bekymret fordi jeg vet hvor viktig søvn er for barnas utvikling.
Noen tips?
Hvor mye sover forresten deres små nå?
Min sover ca 11/12 timer på natten og i går bare EN lur på ca 45 min, synes det virker lite jeg... På helsestasjonen virket det som de ikke syntes det var så lite. Det er jo så forskjellig fra barn til barn, men er bare bekymret fordi jeg vet hvor viktig søvn er for barnas utvikling.