Setter så stor pris på dere!

Trollveitja

Elsker forumet
Dette er en herlig gjeng og hormonella begynner å sutre litt når hun tenker på hvor godt det er å ha dere! Mange av dere er i samme sko som meg, mange har mye erfaring og vi alle er som fargene i regnbuen - vi er alle så forskjellige, men alikevell like.

Vil bare si hvor mye jeg setter pris på å ha dere, gode råd, betryggende ord og trivelige kommentarer. Gleder meg så mye til å tilbringe mer tid med dere! :D

Last edited:
Ja digger gruppa :-)
Kjekt å dele og lese!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

<3

❤️

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg også <3 et flott fellesskap vi lager her :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Håper vi slipper noe drama:) herlig gjeng er dere!

Dette er en herlig gjeng og hormonella begynner å sutre litt når hun tenker på hvor godt det er å ha dere! Mange av dere er i samme sko som meg, mange har mye erfaring og vi alle er som fargene i regnbuen - vi er alle så forskjellige, men alikevell like.

Vil bare si hvor mye jeg setter pris på å ha dere, gode råd, betryggende ord og trivelige kommentarer. Gleder meg så mye til å tilbringe mer tid med dere! :D
For en herlig tråd!
Må bare si meg enig. Er så fantastisk med alle dere fine damer <3

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

For en herlig tråd!
Må bare si meg enig. Er så fantastisk med alle dere fine damer <3

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Synes det var på sin plass med en slik tråd, dere er gull verdt! ❤️

Tenkte faktisk også jeg skulle skrive en slik tråd, men du kom meg i forkjøpet :)
Liker meg veldig godt her inne :D

:Heartbigred

Jeg er så enig! :) Vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort uten dere <3 Det er en utrolig fin gjeng her på desember :)

Back
Topp