[:)]Snakket med storebroren min nå.. Han var kjempestolt,for han hadde satt ny personlig rekord på Birkebeinerrennet, men var veldig sliten når han kom i mål.
Hmmm,tenkte jeg,var du like sliten som jeg var på lørdag? Jeg klarte tross alt å klippe tåneklene mine-og å barbere leggene!!! (Men måtte hvile et par timer etterpå,utslitt av akrobatiske øvelser.)
-Begyner å bli litt uhåndterlig i fasongen jeg[:D]
-Og ,et spørsmål- Har dere merket at det er myyye lenger ned til gulvet enn det var før?
Før så bøyde jeg meg ned og plukket opp ting,uten å ofre det en tanke-nå må det planlegges..........
Hmmm,tenkte jeg,var du like sliten som jeg var på lørdag? Jeg klarte tross alt å klippe tåneklene mine-og å barbere leggene!!! (Men måtte hvile et par timer etterpå,utslitt av akrobatiske øvelser.)
-Begyner å bli litt uhåndterlig i fasongen jeg[:D]
-Og ,et spørsmål- Har dere merket at det er myyye lenger ned til gulvet enn det var før?
Før så bøyde jeg meg ned og plukket opp ting,uten å ofre det en tanke-nå må det planlegges..........
Hehe..ja.... merkelig hvor "høye" vi har blitt! Er ikke rart vi føler oss store når vi ikke rekker ned til gulvet engang!!