sette sprøyte

perle84

Forelsket i forumet
da har mannen min prøvd å skulle sette den blodfortynnende sprøyten på meg men det endte i tårer å på legevakta for å få satt den. må le litt av meg selv og hvor håpløs jeg er når det kommer til sprøyter. men nye muligheter i morgen får se hvordan det går da.
god natt alle sammen sov søtt [:D]

uff det var ikke kjekt..
Hvorfor klarte han det ikke da??

Han vet hvor redd jeg er og det ble bare for mye når jeg begynte å gråte og jeg ble ekstra nervøs når jeg så hvor usikker han var, håper det går bedre i morgen.

Klyp opp huden litt og stikk fort, ikke sakte... Lykke til med neste forsøk...

Jeg og haaater sprøyter- og jeg som til og med er sykepleier
Men det hjelper å klype litt ja, får da kjenner du ikke stikket så godt [;)] Lykke til!!

her har vi vært igjennom 9 runder med hormon-sprøyter.. Jeg klarte ikke ta de selv, så fikk hjelp av en kollega på jobb, og mannen hjemme...
Jeg vente meg aldri til sprøytene.

Jeg også har sprøyteskrekk, og det har egentlig mannen og men det gikk veldig bra!

Jeg måtte stå inntil noe, eller ligge, sånn at jeg ikke fikk sjansen til å rygge unna når han kom med sprøyta..

Gjør som Kleo sier. Men når han har stikket nålen inn, så slipp huden. Min erfaring var at hvis man klyper huden sammen etetr at man har stikket så svir det mer når sprøyte-innholdet sprøytes inn. Sprøyt sakte inn, elelrs kan det presse og svi veldig i huden.

Lykke til imorgen!! :)

Back
Topp