Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker det i hvertfall da sitter hun jo oppe!
Ja, og hun gjør det uten å holde seg i noe eller noe.. Bare utrolig merkelig måte å sitte på haha
Haha, ja de har noen rare ting for seg noen ganger her elsker hun å sove med rumpa i været?! Kan ikke skjønne hvordan det er behagelig men
Haha det gjør hu her og Hender også jeg finner henne med hodet oppetter veggen på sprinkelsenga og hu sover like herlig
Haha, ja de har noen rare ting for seg noen ganger her elsker hun å sove med rumpa i været?! Kan ikke skjønne hvordan det er behagelig men
Her også både står og sover vi i broDet må være å sette seg opp ja. Lille setter seg ikke opp her, men stiller seg opp med rumpa stikkende ut. Og elsker å sove med rumpa i været
Her også både står og sover vi i bro
Sniker fra november 14
Mi jente sover også med rompa opp noen ganger og kan være veldig urolig på natt. Har jeg ho i senga med meg så åler ho seg fremover i søvne/halvsøvne. Som ei helsesøster sa her om dagen så jobber di heile døgnet med å lære seg nye ting....
Jenta mi kryper ikke men er lynrask på å åle og dra seg fremover. Hender ho kryper når ho har godt grep på underlaget
Hehe, moro. Det er som å høre jenta mi Her har hun til og med reist seg i søvne og stått mot meg med øynene lukket for så å legge seg ned igjen å sove de er rare de små noen ganger
Her satt gutten seg opp når han var ca 8 mnd og en uke så begynte han å krype like etterpå.
Tenker som de andre at ja det må nå telle hun sitter jo seg opp. Har bare ikke lært å ta bena vekk fra under rumpen enda
Glemte å quote. Sikkert like før hun begynner daKrype som i å krabbe på alle fire eller på magen? Her står hun nemlig på alle fire, men legger seg ned når hun skal noe Lurer på når hu skjønner hvordan hun kommer seg fram på alle fire.. Hun reiser seg opp etter ting osv, men skal ikke krabbe, bare krype på magen Det går til gjengjeld veldig fort da
Jenta mi holdt også på sånn før hun plutselig begynte å krabbe på alle fire. Det går fortsatt raskest hvis hun åler seg, men det blir stadig mindre åling og mer krabbing.Krype som i å krabbe på alle fire eller på magen? Her står hun nemlig på alle fire, men legger seg ned når hun skal noe Lurer på når hu skjønner hvordan hun kommer seg fram på alle fire.. Hun reiser seg opp etter ting osv, men skal ikke krabbe, bare krype på magen Det går til gjengjeld veldig fort da
Jenta mi holdt også på sånn før hun plutselig begynte å krabbe på alle fire. Det går fortsatt raskest hvis hun åler seg, men det blir stadig mindre åling og mer krabbing.
Reise seg gjør hun også så jeg kan ikke lenger stikke på do nesten uten at det blir knall og fall...
Det er nok like rundt hjørnetDa håper jeg det bare er tidsspørsmål her også