Sette på negler før fødsel

Bambi88

Forelsket i forumet
Er det noe som sier at man ikke burde gjøre dette? Jeg har lyst å få satt på negler,men har litt over 20 dager til termin. Noen her som har satt på negler før fødsel før?

Er det noe som sier at man ikke burde gjøre dette? Jeg har lyst å få satt på negler,men har litt over 20 dager til termin. Noen her som har satt på negler før fødsel før?
Det gjør vell ingen ting akkurat. Men er jo ikke så praktisk akkurat med lange negler og en nyfødt:P men er jo en stund til termin så hvorfor ikke føle seg litt fin på slutten:)

Venter nr 3 4. August:)

Ville ha satt på litt kortere enn jeg ellers ville ha gjort, både i veien under fødsel og med en nyfødt:-) men er ikke noe i veien for å sette på det!

Da har jeg satt på og det ble bra:) Tok dem korte ja.
Ja,blir nok litt vanskeligere å vedlikeholde dem etterpå

Du får ha på blank neglelakk når fødselen nærmer seg, for jeg tror de fjerner neglelakk hvis du ender med keisersnitt. Det er viktig å se fargen under neglene under operasjon, mener jeg.
Og med vanlig neglelakk- fjerner ødelegges vel neglene?

Drømmer om sånne negler jeg også, men jeg er i mitt tredje svangerskap i løpet av en fireårsperiode, så det har ikke vært så praktisk. Men nå har jeg gjort mitt for å holde befolkningsveksten oppe, så da unner jeg meg sikkert sånne etterhvert :flower

Jeg må bare si at jeg måtte ta dem av da jeg fikk sår på neglebåndene:( Det var kjedelig. Dem som har satt dem på har gjort en dårlig jobb.. Anbefaler ikke akryl hverfall da dem brukte både akryl og gele :scratch

Sniker litt:-) jeg hørte noe om at de gjerne ser at neglene er helt rene så de kan se på oksygen i kroppen på neglene..
♡♥mor til to♥♡

Back
Topp