Sette opp vogna?

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Vi har akkurat kjøpt vogn (litt tidlig, men var tilbud på den vi ville ha:)). Men jeg lurer på når man setter opp vogna og gjør den klar?

Noen gjør jo alt klart til barnet kommer, men noen er litt på det overtroiske, at vogna ikke skal i hus før barnet er født?! Hva gjorde du?

Vogna kjøpte jeg på tilbud selv i uke 20. Ble satt opp og klar da også :)

Bestilte vogn etter OUL, avtalte henting en måned før termin og da ble den plassert på barnerommet sålenge :)

Jeg fikk vogna noen uker før termin. Husker jeg stressa skikkelig. Jeg skulle gjerne hatt den i hus fra uke 8 eller noe om det hadde vært 100% opp til meg haha! :p

Du kan jo sette den opp akkurat når du vil, selv ville jeg ikke ha babytingene i hus for jeg var en mnd unna termin.

Vi kjøpte ferdig montert vogn i uke 20 eller deromkring sist. Sto framme i gangen. Senga monterte jeg i mai mener jeg. Hun ble født i august...

Satte opp vogna ca 14 dager før termin. Leverandøren var supertreg med å få sendt den, hadde nok satt den opp tidligere om vi hadde fått den.

Vi satte den opp med det samme vi kom hjem med den, 4 måneder før termin :P Sto på rommet hans til han ble født :)

Vi satt den opp noen uker (måneder?) før termin, var fint å se på den og drømme seg litt bort;)

Kjøpte vogn i uke 7 allerede :p men gjorde den ikke klar før jeg skulle ut å trille første turen :)

Vi satt opp vår i uke 22 :)

Jeg fikk vogna noen uker før termin. Husker jeg stressa skikkelig. Jeg skulle gjerne hatt den i hus fra uke 8 eller noe om det hadde vært 100% opp til meg haha! :p

Hahah sånn er jeg også!! Men synes kanskje det er litt tidlig nå?! Er i uke 20. Så er liksom bare halvveis!!

Hahah sånn er jeg også!! Men synes kanskje det er litt tidlig nå?! Er i uke 20. Så er liksom bare halvveis!!

Men å ha litt sånn redebyggingstendenser tidlig er jo koselig, da :) Da får man "plassert" gleden sin og forventningene sine litt mer, føler jeg.
Hvis det føles riktig, så kjøøør på :D

Har kjøpt i mars, henter den i mai. Barnahus skal montere selv. Sprinkelseng skal kjøpe snart. Har termin 2.juni. Har kjøpt en del sengetøy og gardiner mm.

Back
Topp