Sette inn to egg!?

Jeg var veldig gira på å sette inn 2 når vi holdt på.. Sett nå i ettertid er jeg veldig glad for at jeg ikke gjorde det. Kroppen er helt ødelagt av et tøft svangerskap og et bærebarn. Hadde vi fått to hadde jeg ikke klart å ta vare på begge. Men såklart så er jo ikke alle så uheldige[emoji14]
Hadde akkurat samme tankan! Vi ville også ha 2 men så fødte æ en premature, så tenkte æ at med tvillinger kunne d vært være. Heldigvis var hun bare en mnd før så d gikk bra men vennepar som venta tvillinger samtidig fikk sine 2 mnd før tida og ene barnet lå mellom liv og død så var æ gla for å bare ha en.. Større sjanse for premature med tvillinger..

Jeg skjønner dere veldig godt! Nå har er ikke mine premature, men har sagt til folk at jeg tar heller tvillinger nå på tredjemann enn førstemann. Nå vet jeg hva jeg går til. Da jeg fikk førstemann var jeg ung og uerfaren og han hadde kolikk. Det var tøffe tider, men så kom nr 2 og var stikk motsatt. Nå har jeg fått oppleve begge deler:P Det er noe med at man vet aldri hvordan tvillingene blir.

Men det er uaktuelt her uansett nå å sette inn to for mannen vil ikke. Vi er jo to om dette:P

Back
Topp