Sette inn to egg

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Nettopp ferdig på UL. Eggene var litt små, så skal inn på fredag igjen. Legen sa vi skulle tenke på om vi ville sette inn to egg. Vææææ... Tenkte jeg da, aldri tenkt over det egentlig. Men er positiv til tanken nå, bare en halvtime etter ;) Litt skummelt og samtidig veldig spennende. Aldri sett for meg meg som tvillingmamma. Er jo ikke sikkert det blir to om det går, men sjansen er jo der... ;)

Hvor tilhører du lisse liss?Jeg fikk ikke noe spm om dette.Fikk bare satt inn et egg.Når blir det uttak hos deg ?

Vi har satt inn to. Det er andre gang vi gjør det. Første gangen så jeg tvillinger overalt i rugetiden og var litt småsvett :) .. Denne gangen er jeg rolig, vi tar mye heller to enn ingen og sjansen for å lykkes med ferske egg er større enn med fryste, så vi satte inn begge de eggene vi hadde som var bra i stedet for å fryse det ene.

Spennende, vi fikk tilbud om to, men har aldri hatt to egg igjen til innsett. På alle våre forsøk så er det kun ett egg igjen hver gang.

Jeg fikk ikke tilbud om det engang.Legen sa at det settes inn ett egg nå og to egg som var allerede på frys!

Jeg fikk ikke tilbud om det engang.Legen sa at det settes inn ett egg nå og to egg som var allerede på frys!
Det er en vurdering ift helhetssituasjon, alder og antall forsøk man har gjort. Fikk ikke tilbud om det første forsøk.

Jeg hører til St.Olavs. Jeg er på søskenforsøk, runde 2. Jeg har veldig få egg. Sist fikk jeg ut tre, ett ble satt in og ett fryst. Det som ble fryst, overlevde ikke opptining :( På UL i dag såg hun 2 store og 3 små, de små sist gang ble det ikke noe av :/ Å jeg går på full dose nå, så blir nok ikke bedre på en evt tredje runde om det ikke går denne gangen. Så er jeg 31 år, så begynner jo å bli gammel også :P haha...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

lykke til :)

jeg har satt inn 2 egg på 4 av mine 7 innsett...

Jeg hører til St.Olavs. Jeg er på søskenforsøk, runde 2. Jeg har veldig få egg. Sist fikk jeg ut tre, ett ble satt in og ett fryst. Det som ble fryst, overlevde ikke opptining :( På UL i dag såg hun 2 store og 3 små, de små sist gang ble det ikke noe av :/ Å jeg går på full dose nå, så blir nok ikke bedre på en evt tredje runde om det ikke går denne gangen. Så er jeg 31 år, så begynner jo å bli gammel også :p haha...

Åhhh da skjønner jeg det.Hvor høy er AMH verdien din da?Jeg er 35 år gammel og fikk tilbud om bare et egg som delte seg i 4 og resten på frys.Du er jo mye yngre enn meg da lille liss:)

Jeg vet faktisk ikke AMH verdien... :/ Hvordan finner man ut det?

Vi har satt inn to. Det er andre gang vi gjør det. Første gangen så jeg tvillinger overalt i rugetiden og var litt småsvett :) .. Denne gangen er jeg rolig, vi tar mye heller to enn ingen og sjansen for å lykkes med ferske egg er større enn med fryste, så vi satte inn begge de eggene vi hadde som var bra i stedet for å fryse det ene.

helt enig:-)

Back
Topp