Sette inn barnesetet i bil.

Satte det i den da vi skulle på sykehuset for å igangsettes.

Vi la bilstol og base i bagasjerommet da vi skulle ned på sykehuset og sjekkes for svangerskapsforgiftning, og hadde en sterk følelse på at vi ikke kom til å blir sendt hjem igjen. Mannen satte det på plass den dagen vi skulle hjem med vesla. :) Skjønner at du gleder deg! Kos deg med forberedelsene! :)

Husker ikke jeg, men gjorde det nok et par-tre uker før termin. Liker å ha ting i orden :) denne gangen blir det nok enda tidligere, med te barneseter som skal plasseres så er det greit å være 100% sikker på at det blir plass :)

Nr 1 var vanlig fødsel, så han satte det inn når slimproppen gikk 6 dager på overtid ;) Dro inn til sykehuset ca 10 timer etter det. Hadde prøvd det i bilen et par ganger før, så han kan å montere det ;)

De to andre var planlagt keisersnitt, så da satte vi det inn kvelden før vi dro inn ;)

Hadde vi bodd nært sykehuset, eller at kan skulle vært hjemom, så hadde han gjort det da, mens vi var på sykehuset.

Dumt å måtte bytte base og bilstol unødig om noe skulle skje med bilen deres lenge før termin, tenker eg.

Samme tenker jeg. Jeg kommer sikkert til å få mannen til å sette den i når vi skal hjem fra sykehuset. Det tar jo ikke all verdens med tid og krefter.

Det kan være lurt å gjøre seg kjent med hvordan en fester basen og stolen før den tid, da. :)

Satte det i bilen når han henta oss på sykehuset :p

Huser ikke helt med storebror, men tror vi satte det inn noen dager før termin. Siden pappa måtte hente oss på sykehuset, og vi ville ha kontroll på det selv at det stod riktig.

Med frøkna brukte vi samme setet, og satte iallefall inn basen dagen før jeg skulle inn på sykehuset (planlagt keisersnitt). Kjørte selv inn på sykehuset da. (svigerfar kjørte bilen hjem igjen dagen etter da han var på besøk med storebror).

Så tror jeg samboer satte inn setet dagen vi skulle hentes av ei venninne, og hun tok det med opp på barsel.

Bare jeg som har lappen nemlig,så litt tungvindt sånn :-P

Mener og huske at samboeren kjørte hjemom en tur for å montere dagen før vi skulle hjem med første :-) (han bodde på sykehuset med oss) med nummer 2 lå han bare første natta sammen med oss på sykehuset resten av tiden var han og storebror hos oss på dagen dagen etter, så dro de to hjem på ettermiddagen så da monterte han bilstolen før de kom og hentet oss formiddagen etter :-)

Mannen satte det inn da han var hjemom etter fødsel. Hadde da virkelig ikke behov for mer i bilen før den tid :P
Vi bodde 10 min fra sykehuset. Hadde vi bodd flere timer unna hadde jeg nok i tilfelle mannen ble med og ikke var hjemom satt det inn 2-3 uker før termin.

Vi satte det inn når vi skulle hjem fra sykehuset. Kjedelig å kræsje, også måtte kjøpe nytt når det egentlig ikke hadde vært vits å ha det der :)

Vi satte inn basen da jeg gikk ut i permisjon. Setet ble satt inn en ukes tid før termin.

Back
Topp