Sette inn barnesetet i bil.

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Vi har nå ordna alt med bilsete og base, og det står på loftet klart til bruk.

Jeg har inne termin før 31. Mai, så er jo lenge til enda, men jeg kribler etter å sette det i bilen :-P

Når følte dere at det var passende og sette det på plass?

;-)

Sambo satte vel på plass når han var hjemme en tur før vi skulle hjem fra sykehuset :-)

Har tenkt på den, at kan like gjerne be han sette der inn når det først skjer, men har fått anbefalt å sette det i litt før for P bli vandt med det... Men hår jo greit håkke som vel ;-)

Samboer satte inn base og bilstol i bilen når eg blei lagt inn til obs! over en mnd før termin. Ville nok ventet til termin (eller tidligere om formen din blir dårlig ). Dumt å måtte bytte base og bilstol unødig om noe skulle skje med bilen deres lenge før termin, tenker eg.

Satte det inn når det nærmet seg termin brukte litt tid på å finne isofixfestene, så var greit å ha det gjort før jeg måtte på sykehuset

Jeg satte inn basen et par uker før termin. Setet sto hjemme frem til vi skulle hjem fra sykehuset. :)

Samboer satte inn base og bilstol i bilen når eg blei lagt inn til obs! over en mnd før termin. Ville nok ventet til termin (eller tidligere om formen din blir dårlig ). Dumt å måtte bytte base og bilstol unødig om noe skulle skje med bilen deres lenge før termin, tenker eg.

Det er veldig sant, vi har en gammel bil, så den kan lett brytes inn i, og i det siste har vi vert plaget av en ung kriminell narkoman nabo, så vet aldri hva han kunne gjort....

Satte det ikke inn før snuppa skulle sitte i den etter barsel ;-)
Hadde ikke planer om å la den stå i bilen heller så like greit :-)
Men høres jo lurt ut å la basen stå i bilen da :-)

Sambo setter det inn før han henter meg på kk tenker jeg. Vi har alt to seter fra før så orker ikke trangere før vi må :)

Vent så lenge som mulig. Vi var i en bilulykke 1 mnd før hu ble født. Hadde vært dumt om setet sto i bilen.

Hadde tenkt å få montert basen litt før termin. Snakka om vi snart måtte få gjort det...

Endte med samboer monterte det mens jeg lå inne med rier :P

Satte det ikke inn før vi var kommet hjem og skulle ut på første kjøretur, men det skyldtes at jeg tok taxi hjem med babyen min fra sykehuset uansett. Ingen hast med å sette på plass bilstol og base enda. Bedre å drøye i tilfelle dere skulle bli utsatt for uhell (og stolen dermed må skiftes før den i det hele tatt er i bruk) eller tyveri :). Hadde forresten satt på plass basen i isofixfestene to dager før jeg ble innlagt på sykehuset. Stolen klikker man jo bare på plass.

Mene at samboeren satte d inn når han var hjemme fra sykehuset for å hente bilen dagen før vi skulle hjem. Hadde hatt besøk på barselhotellet så han fikk sitte på hjem så han fikk hentet vår bil. Han var med oss begge nettern på sykehuset. Men vi hadde prøve montert basen i bilen en mnd eller to før termin... ;)

Satt det ikke inn før mannen skulle hjemmom når jeg var på sykehuset. Kjedelig om bilen skulle blitt utsatt for kollisjon før babyen er født og sete må kjøpes nytt før drt er brukt.. (Håper aldri noe kollisjon skjer men)

Han satte det inn når han skulle hente oss på sykehuset.
Har gjort det alle gangene og regner med han gjør det denne gangen også :-)

Back
Topp