Sette i gang fødsel

Bkno0504810

Første møte med forumet
Hei. Jeg har fått beskjed at jeg har mye fostervann og kan bli satt i gang om jeg ønsker dette, om plagene blir for stor for meg. Kjenner nå at jeg begynner å bli veldig sliten, og ønsker på en måte og bli satt i gang men er så redd for hvordan det vil bli i forhold til om det starter naturlig. Noen her som har opplevd begge deler, som vil dele sin erfaring?
 
Hei. Jeg har fått beskjed at jeg har mye fostervann og kan bli satt i gang om jeg ønsker dette, om plagene blir for stor for meg. Kjenner nå at jeg begynner å bli veldig sliten, og ønsker på en måte og bli satt i gang men er så redd for hvordan det vil bli i forhold til om det starter naturlig. Noen her som har opplevd begge deler, som vil dele sin erfaring?
Jeg har ingen erfaring - men folk jeg har snakket med som har erfaring har sagt at så langt det lar seg gjøre og at barnet har det bra så prøv å la det starte naturlig! At det er så mye bedre mtp alle mulige komplikasjoner ved evt igangsetting. Så så lenge du klarer deg uten alt for store plager, og at barnet har det bra så ville jeg nok prøvd å la det starte naturlig. Jeg er utålmodig selv, 2 dager på overtid bare - og hadde noen sagt til meg nå at jeg kunne velge er det er veldig stor del som ønsker å bli ferdig med alt, men jeg tror likevel jeg hadde valgt å vente :smiley-ashamed004
 
Back
Topp