Sette fyremadel hvor?

Babybabywish

Elsker forumet
Nå er dette første gang på fyremadel.. det er sånn at den også settes i mage, eller? Starter med den på formiddagen i morgen.

Ja den kan du sette i magen eller i låret. Jeg satte den i magen og synes det funka veldig bra, bare viktig å huske på å «ta en klype» hud og så trykke inn sprøyten med den vasse siden først ☺️

jeg satte den også i magen. Grudde meg veldig til å sette den, da jeg ikke er så stor fan av nåler. Men jeg kjente virkelig ingenting av den. Bare klyp ut litt fra magen og sett nålen med den spisseste delen inn først.
Det kommer til å gå kjempefint ;)

Jeg satte den i magen :)

Tak for svar alle sammen :D
Ble litt klokere nå, så da blir det magen. Litt blå allerede der, men det går greit. Tar alltid ei god klype før jeg setter sprøyte der. Har litt panikk for å plutselig sette i et organ eller noe :p

Tak for svar alle sammen :D
Ble litt klokere nå, så da blir det magen. Litt blå allerede der, men det går greit. Tar alltid ei god klype før jeg setter sprøyte der. Har litt panikk for å plutselig sette i et organ eller noe :p

Den er ikke lang nok til det :) så tror ikke du trenger å bekymre deg for det, med mindre du er sykelig tynn eller noe.
Blåmerker er fort gjort. Hadde endel selv, mest fra for hard klyping :p

Ja, det er helt umulig :) det verste du kunne fått til er å sette i muskelen - men det ville du kjent! Så bare knip sammen huden, så går det helt fint! Jeg fant ut at det funket best å sitte, siden man får tak i mer hud da :) lykke til!

Ja, det er helt umulig :) det verste du kunne fått til er å sette i muskelen - men det ville du kjent! Så bare knip sammen huden, så går det helt fint! Jeg fant ut at det funket best å sitte, siden man får tak i mer hud da :) lykke til!

de gikk helt fint. Jeg har fått sånn mage nå at det holder å bare krumme seg litt nå, så mannen tar et klypetak å stikker. Tror han koser seg med det :p

Back
Topp