Sett på vogner i dag

mamma85

Glad i forumet
Da har jeg vært på titting etter vogn til babyen. Hadde først tenkt på emmaljunga edge duo, men denne mod. var veldig tung og stor i str. de som jobba der anbefalte meg heller city cross som vist nok har en veldig lett understell. Og det kjentes når jeg trilte den i butikken [8D].

Så ønsker meg no veldig city cross i skinnimitasjon enten i creme el. svart farge. Men skal ha annen sittedel til sportvognen. Men ellers ser ``skinn stoffet`` veldig bra ut da man bare tørker av med fuktig klut for rengjøring.

Gleder meg maks - ps. veldig bra service på barnas hus i bergen

kjøp city cross!!!!!!!
beste vogna jeg har hatt!!![:D]
den er sååå god å trille... lita og nett...kommer meg overalt med den[:D]

er det noe prisforskjell på de to?[:)]

veit ikke annet enn at begge er dyre...hehe...
men emmaljunga vognene er jo litt dyre...men absolutt verdt prisen... tror jeg betalte 8000 for mi[:-]

City crossen er kjempegod og mye letere enn edgen! Vi kunne ikke ha den pga. høyden til sambo, så det ble edge på oss. Veldig fornøyd med den også, men tung å ta inn og ut av bil![;)]

Vogntitting er moro!!

Jeg har kjøpt meg emmaljunga city cross, og super fornøyd. Har bare trillet med min vennines vogn da siden jeg enda bærer mitt i magen!hehe.. Men synes den er sååå fin.
Kjøpte min brukt på finn til halv pris. Hun jeg kjøpte den av hadde brukt den i 1mnd. Hadde vogndilla sa hun, flaks for meg. Og hun hadde kjøpt den i sverige og sa det var mye billigere.
Lykke til med vognvalg ihvertfall.. det er jo så morro

Back
Topp