Sett på TV3!! *Luksusfellen*

Cinnamon*

Gift med forumet
Mest provoserende episoden ever..!!
Husker jeg hadde lyst å kaste noe på hun dama da det gikk sist!!

HAHAH JAAA...!!!
Henne husker jeg også,fader for en idiotisk kjerring..

Kjente jeg bare ikke orka se det en gang til... For et kvinnemenneske

Jeg utvikler mer selvdisiplin når jeg ser dette..
Tar faktisk en del og ikke hive noe på tv'n!

ORIGINAL: Anik

Hehe ja det er det uten tvil!
Har den på måtte se en gang til!
Hu er jo så blåst!! Fortjente ikke akkurat hjelp..men ja
underholde er hun!

Nå må jo jeg se da... Hakke sett den her før..

ORIGINAL: Cinnamon*

Jeg utvikler mer selvdisiplin når jeg ser dette..
Tar faktisk en del og ikke hive noe på tv'n!

Det er jeg faktisk enig i,kjenner jeg får utrolig lyst å lugge henne i det støgge håret hennes....OMG så irriterende..SPYYYYYYY

er det mulig? [8|] helt tomt oppi der jo!

ORIGINAL: 3xS

er det mulig? [8|] helt tomt oppi der jo!

Har ikke sett noenting enda..

Haha. henne husker jeg og! Utrolig uforståelig tankegang på dama..lurer på om hu innså det selv da hun så seg på tv? Synes egentlig han er idiotisk og jeg, som lar henne dra dem ned i sluket...

Gudamej for et nek!!!!!!!!

Det går jo på trivsel, klart man må ha ny sofa, når man har en, økonomien hadde ikke blitt bedre fordi om jeg ikke hadde kjøpt den, eller jakka til 6000, eller 10 av di andre jakkene til 3-4000 kr. stk, eller uggs te dattera for 1500 osv.....[8|]

ORIGINAL: lillemy2000

Det går jo på trivsel, klart man må ha ny sofa, når man har en, økonomien hadde ikke blitt bedre fordi om jeg ikke hadde kjøpt den, eller jakka til 6000, eller 10 av di andre jakkene til 3-4000 kr. stk, eller uggs te dattera for 1500 osv.....[8|]

ORIGINAL: lillemy2000

Synd på mannen er det hvertfall! Han virker virker så søt og snill. En ordentlig tøffel.

Back
Topp