Sett gjennom klær etter storebror.

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Sett gjennom klær i de minste str etter Herman jeg nå. Visste det var mye nøytralt, men ikke såå mye. Plukket ut det som var veldig guttete, klær som var gule av gulp og klær som bare irriterte meg med Herman (genser med hetter, skjorter...)

Pysj er det nok av. Bodyer også forsåvidt. Ble nesten litt lei meg. Blir mindre shopping på meg da ;-) men får ta igjen med de større str. 1384948626410.jpg

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

wow det var jo en veldig bra samling!
Jeg synes det må være deilig og ha noe "klart", jeg aner jo ikke hva jeg trenger av klær eller hvor mye.

Hehe.. Ja trodde ikke det var så mye jeg. Er to hauger med pyjamas da. :p

Men... Må nok kjøpe noe jentete likevel da
:p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg hadde håpa at vi hadde mer nøytrale klær, men her var det motsatt.. Så jeg får ønske meg gavekort til jul så jeg kan gå bananas på januarsalg ;)

Gikk igjennom i dag og må ha flere små bodyer og et par strømpebukser og gulpekluter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også vært igjennom masse tøy, det ble til nå 3 søplesekker med klær å gi bort og jeg er bare tilbake til str 92. Regner med at i de små størrelsene finner jeg mer å ta vare på til jenta.

Har også gått igjennom nå. Eller, mannen mener jeg ikke har funnet alt da. Fant seriøst INGENTING opp til 74 :( Håper virkelig jeg finner noe.. Nå har jeg heldigvis ikke noe problem da, for lillebror kan jo bruke akkurat samme som storebror :D

Back
Topp