Sett eggløsning på ultralyd

Mammaigjen.3

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Er det flere som har opplevd at gynekologen har kunnet se at du har eggløsning på ultralyd?
Jeg hadde time for å ta celleprøve, og da sa gynekologen at det så ut som jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Dette var fem dager før jeg forventet eggløsning (ifølge app og ifølge forrige syklus).

Er det flere som har opplevd at gynekologen har kunnet se at du har eggløsning på ultralyd?
Jeg hadde time for å ta celleprøve, og da sa gynekologen at det så ut som jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Dette var fem dager før jeg forventet eggløsning (ifølge app og ifølge forrige syklus).
Tester du etter EL? Fikk selv EL 6 dager tidligere enn tidligst registrert før.

De ser gjerne corpus luteum (er det vel. Den greia som dannes i eggstokken når egget har sluppet).

Forøvrig så er det sikkert mulig å blingse litt, da. Men mest sannsynlig har hen rett; syklusen kan fort bli annerledes fra runden før. :)

Tester du etter EL? Fikk selv EL 6 dager tidligere enn tidligst registrert før.
Jeg tester, men hadde ikke begynt testingen så tidlig.. har kun fått negative tester etter timen, så virker som hun ha hatt rett..
Jeg dro rett hjem etter timen, så vi fikk lagt inn aksjer, men ser for meg det kan ha vært i seineste laget siden egget da allerede var sluppet.. får bare krysse fingrene. Og klaffer det ikke nå, så vet jeg hvertfall å teste tidligere etter eggløsning neste syklus.

De ser gjerne corpus luteum (er det vel. Den greia som dannes i eggstokken når egget har sluppet).

Forøvrig så er det sikkert mulig å blingse litt, da. Men mest sannsynlig har hen rett; syklusen kan fort bli annerledes fra runden før. :)
Takk for svar! Ja, hun hadde sikkert rett.. har kun fått negative tester nå i etterkant.. Jeg får være tidligere ute med testingen neste syklus!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp