Sett dette jenter??

Fy f...

Samme sier jeg!! J***a lett å si at det ikke er noen menneskerett å få barn når man har barn selv!!! Huff, har ikke gått av å bli så provosert på morgenkvisten!

ORIGINAL: * Bobbo *

Fy f...

Helv.... for ei kjerring. Veit kven som ikkje får mi stemme ved neste valg i alle fall!![:@]

ORIGINAL: MissSunshine

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=504422

[:@]

Men slankeoperasjon har hun krav på! [:-] J?#"la feite, motbydelige kjærring!!! Og det er iallefall selvforskyld!!! Kan man ikke akkurat si om det å være barnløs! Beklager språket. Snakker vanligvis ikke sånn om de som er så store som henne, men hun er rett og slett motbydelig!! [:@]

Utruleg provoserande! Me trenge faktisk barn her i Norge! Ufrivillig barnløshet e slitsomt og vondt, og sjølv om det ikkje går ut over den fysiske helsa e da mange som slite psykisk med da[&o]

Men livsstilsjukdomar får folk hjelp til. Meine ikkje at ein ikkje skal hjelpa folk med dette, men det er faktisk noko ein påføre seg sjølv.

Gla eg ikkje stemme høgre!

[:@] [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] [:@]

[:@] damen e syk i hode. dette hadde hun ikke sakt vist det var hun som slet med å få barn.    [:@]  

[:@] eg har veldig lyst te å skrive henne ett brev eg,men vet ikke helt kor eg kan sende det.    [:@]

[:@] men då skulle hun ha fått passet sitt skikkelig påskrevet                                              [:@]

[:@]  [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]  [:@]

å herregud...er det mulig...nå fikk jeg et stikk i hjertet når jeg leste dette...f. f... ! ! ! ! [:@]
hvordan kan de sitte å si dette...hvorfor ikke hjelpe oss som trenger hjelp? jeg skjønner ikke at hun kan sitte å si dette....åååå...nå ble jeg sinna...[:@]

MED ELLER UTEN HJELP, SÅ MÅ VI FÅ HJELP.
Hvorfor ikke hjelpe oss,viss de skal være så gnien så kan de sette ned skatten da..hvor blir det egentlig av skattepengene? nei,dette likte jeg ikke azza..[:@]

Jeg har ikke ord som dekker det jeg mener om dette. [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@]

Signerer alle[:@]
Skulle vært skuddpremie, jeg hadde gladelig skutt hadde jeg sluppet straff[:@]

Går det virkelig an???? Alle de idiotiske ting de bruker penger på. og så skal ikke vi få hjelp??? For en dri... kjerring[:'(] [:'(] [:'(]

[:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] 
[:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] 
[:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@]  NEED I SAY MORE??     [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] 

det går jo ikke ann!! syke syke syke parti (og dame!!!)

Det er ingen menneskerett å få barn. Det er heller ingen sykdom å være barnløs. Vi kan ikke sykeliggjøre alle tilstander i vårt samfunn[:@][:@][:@][:@][:@]

skjønner at HUN ikke har slitt med å få barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: * Bobbo *

Fy f...

det er en helt vill ting å si...

Abort er derimot gratis... Hva er vitsen med det da??? Støtte de som er dumme å blir gravide uten å ønske det er greit....

Nei det der er hårreisende!!!

Men tror nok ikke det kommer igjennom på stortinget om så...

Ehh..... IDIOTI !!!!

ORIGINAL: Pastella

det er en helt vill ting å si...

Abort er derimot gratis... Hva er vitsen med det da??? Støtte de som er dumme å blir gravide uten å ønske det er greit....

Nei det der er hårreisende!!!

Men tror nok ikke det kommer igjennom på stortinget om så...

Helt enig med deg...de burde betale en stoooor sum for å ta abort viss de skal fjerne støtten til oss som sliter...det er såå sinnsykt urettferdig at de som bare kan ha seg med hvem de vil og bli gravide kan ta abort gratis...mens vi som sliter SKAL betale en diger sum,som kansje de fleste av oss ikke har råd til...nei vettu meg ka...dette kan ikke gå igjennom på stortinget nei,heldivis bare høyre som foreslår dette...håper de andre partiene har såpass mye i hodet at de tenker med det lille hodet de har...
åååååå denne saken gjør meg SINT! [:@]![:@]![:@]![:@]![:@]![:@]! 

Back
Topp