Sett dere selv fremst

castora

Forelsket i forumet
I helgen har jeg vært en tur på føden pga sterke kynnere og generell mage vondt. Ble sendt hjem etter hvert som de fant ut at dette skulle gå bra og det roet seg å lille vennen hadde det bare bra :)

Så kom dagen i dag og jeg ble innlagt på sykehuset for overvåking.
Jeg har stresset på meg magesår som har blødd og blitt en smule dårlig av det. Dette kan faktisk være ganske farlig, men i mitt tilfelle så holdt alt på å gå seg til rette igjenn.. Heldigvis!!!
Men har hatt mye magevondt og vil absolutt ikke igjennom dette en gang til, så greit var det faktisk ikke :p
Men må ta blodprøver hver uke fremmover nå for å sjekke blodprosenten og det er kanskje like greit :)

Så til dere som stresser veldig mye: stress kan gjøre mye mer i en kropp enn hva vi overhode har peiling på. Prøv så godt dere kan å stresse ned og er dere i litt smådårlig form en dag, så hold dere hjemme fra jobb/skole å tenk på dere selv og barnet med god samvittighet, det er så verdt det :) Å det er heeeelt lov.
En dag kan man være helt fin, dagen etter kan man være i knipa.
Håper alle dere på forumet får en fin uke og sett dere selv fremst i rekka :)

Ja, er det :)
Har selv ikke klart å tatt kroppen min og svangerskapet på alvår, men nå er jeg inneforstått med hvor viktig det faktisk er!
Håper det er flere som blir det uten at de må igjennom noe da :)

Huff, stakkars deg! Håper virkelig du blir helt bra igjen. Takk for godt råd. Tror jeg skal ta det til etterretning når jeg skal til kontroll... merker jeg blir veldig sliten av 140 % "stilling" og ganske stresset ang studier...
Ha en veldig fin uke du også [:)]

Uff,god bedring!!!!
Jeg har blitt mye flinkere til å tenke på meg selv etterhvert,men nå venter jo jeg 3mann..

Jeg satt akkurat her og vurderte om når og evt. om jeg skal på jobb idag. Har vært en tur hos kiropraktoren og er svimmel og vondt i hodet nå. Godt at jeg er 50 % sykemeldt og kan styre tiden endel selv, for da kan jeg se ann litt ut på dagen om det letter litt.

God bedring til alle som hangler [:)].

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Uff,god bedring!!!!
Jeg har blitt mye flinkere til å tenke på meg selv etterhvert,men nå venter jo jeg 3mann..

Sign!

Godt sagt ! [:)] Godt å høre det går bra med deg også... Har selv bestemt meg for å jobbe ut denne mnd 52%, så sykmelder jeg meg nok siden bekkenet blir mer kranglete for hver dag. Da er jeg sykmeldt to uker så går jeg ut i permisjon i midten av oktober , så da reiser jeg nok med hundene til Belgia førsten av oktober ! [:D]
Gleder meg masse.. Blir mye å gjøre denne mnd med flytting ol da, men nå har jeg funnet vaskefirma hvertfall !

Huff, takk, der fikk du virkelig sagt det..

Har dårlig samvittighet hver kveld for å være så selvsentrert og egoistisk.. Men jeg gjør det jo for den lille i magen.. Prøver å slappe av, men ikke havne helt i bakleksa heller. Dagen går med på å få laget middag, gått en tur og gjerne trene hunden litt. Og løse en sudoku eller kryssord, så ikke hjernen skal svinne helt bort ;)

God bedring og ta vare på deg selv!! :)

Har funnet ut at uansett hvor mye man prøver å slappe av så er det noe av det vanskeligste jeg har vært borti faktisk..
Jeg vil ikke at såret skal begynne å blø igjenn så det blir kritiske tilstander, men klarer heller ikke å bare være hjemme å ksoe meg eller ut å gå en tur. Trenger en hobby, tidsfordriv tror jeg :p

Men det er utrolig viktig at vi tar vare på oss selv og at våre eventuelle samboere kan ta litt tak i oss å plassere oss der vi skal og ta i et tak selv.. Men slik er det ikke her i hus, men han har blitt litt mer obs da, må nå være et fremskritt.

Back
Topp