Sett denne siden da jenter?

Sprettmusa

Glad i forumet
http://www.cafepress.co.uk/+pregnancy+womens-maternity [:D]

Hvis dere vet av en norsk nettbutikk hvor man kan få noe av det samme,
så legg gjerne adressen inn her[:)]

stilig[:D][:D]
fikk veldig lyst på vannmelon nå, når jeg så tegningen[:-]

Oh, de likte jeg :D
Det er flere som koster £20 og altså kommer under 200kr grensa:)

ORIGINAL: baby2011?
Det er flere som koster £20 og altså kommer under 200kr grensa:)

Hm, ser ut som de hvite og rosa er £20 og de svarte er £22, og jeg som helst vil ha en svart.

Oj så mange kule t-shirts!!! Hvis man bestiller en sånn, så er man vel under den 200 kroners grensen??

ORIGINAL: Rafi
Oj så mange kule t-shirts!!! Hvis man bestiller en sånn, så er man vel under den 200 kroners grensen??

Ikke de til £22, med dagens kurs blir det 212,73kr

FY faen så tøffe de var, digget de skikkelig. Skal garantert kjøpe et par av dem, spesielt den ene hvor det står om du noen gang har blitt slått av en gravid kvinne, rør magen og opplev det. HAHAHAHA Knallbra, fordi det er utrolig mange som tar seg friheten i å kladde på gravide, bare fordi de er gravide liksom. Skikkelig irritasjonsmoment...![:'(]

Jeg har en svart som det står BEBIS med store bokstaver over magen på. Elsker den[:)] 

Skal prøve å tenke etter hvor jeg bestilte den fra!![;)]

hmm, betyr det at man bare kan bestille EN?? er skikkelig dårlig når det gjelder å handle fra utenlansdske sider.

help.................anyone????.........[8D]

likte den der det står i grow people, whats your super power?

hahaha, eller coming soon, to a hospital near you!

Jess, bestilt derfra før gitt... [8D]

hahaha!!!

hysterisk morsomt, troor jeg må bestille litt derfra, blir det dyrt med toll o.l.??

hadde vært kult å bestilt en der det står, baby in board eller noe lignende, og bare hatt på jobb en dag ;) (når de skal få vite det da)

jeg sendte det bildet ut til hele stavanger avdelingen når jeg skulle fortelle at jeg var gravid... [8D]

husker en anna gang jeg kom på jobb med den t-skjorta - tenkte ikke helt over det - en fyr som passerte meg bare gliste og flirte... hihi

Åh, jeg hadde en anna kul t-skjorte også - husker ikke hvor jeg kjøpte den - men det stod:

You wouldn't believe what I had to do to fit this t-shirt... [8D]

ORIGINAL: Alvani

Åh, jeg hadde en anna kul t-skjorte også - husker ikke hvor jeg kjøpte den - men det stod:

You wouldn't believe what I had to do to fit this t-shirt... [8D]

Hahaha, dirty[:D]

Kjøpte på den siden sist jeg var gravid. Har en med teksten: I can grow people. What's YOUR superpower?
Gikk mye med den...[:)]

Back
Topp