Sett deg ned å begynn å gråte!

Noen dager... Kunne vært foruten kjenner jeg! Hvis hormonene slår til kunne jeg bare satt meg ned å begynt å gråte. Er så sliten! Hjelper ikke å hvile. Redusert og ubrukelig til noe annet! Mest sint egentlig! Åååå hvor godt det skal bli når dette er over!

Hadde en slik dag i går! Så latterlig sliten og hadde bare lyst til å gråte hele dagen :p Fristet mest å bare ligge i fosterstilling i senga hele dagen, men det går nesten ikke når man har to andre barn å ta seg av.. Vi har lov til å være slitne nå! Og de aller fleste har nok full forståelse for det :) Jeg tok med meg gutta på bytur og kino i dag for å få tankene over på noe annet og dagen i dag har vært mye bedre! Håper du får en bedre dag i morgen ☺️

Enig med du! Jeg har vurdert å avlyse enkelte hormonelle dager!!
Jeg er så sliten enkelte dager at jeg bare gråter!
Vi har andre tårer og glede oss til etterpå, da er vi forhåpentligvis dustete lykkelige i tillegg [emoji171]

Har en sånn dag i dag :(
Om jeg får ei melding om noe er i gang så griner jeg! Ikke et eneste tegn på fødsel. 41+0 :yuck:

Gråter stortsett hver morgen over å våkne etter enda en natt med mye smerter uten resultater..

Og nå er det så mange som maser også, så nå har jeg lyst å gå i dvale!

Prøver å gjøre det beste utav situasjonen nå disse dagene over termin, men ikke så lett. Spesielt ikke på morgenen :p

Back
Topp