Seteleie...

*Chill*

Forumet er livet
Heisann jenter!

er det noen som har greie på når babisene pleier å snu seg? min har ligget i seteleie omtrent siden da jeg kunne kjenne etter sånt.... det gjorde ikke min førstefødte. hun lå og sparka meg i ribbebena hele sv.skapet!
Denne her sparker sånn nedover at det kjennes ut som bena skal komme ut gjennom... ja, you know!
Har jo ikke spesielt lyst til å føde seteleie da!!!

ei jeg kjenner fikk keisersnitt da fødselen var i gang fordi barnet lå i seteleie..tror ikke de lar deg føde normalt hvis barnet fortsatt ligger sånn når du skal føde.

sånn var sander med meg å...
lå å sparka så jeg trodde han prøvde å rømme eller no...
med han hadde jeg termin 24.2 og i mnd skiftet nov/des satt han som skrudd fast!
jeg tok vanlig fødsel og når det var tid å trøkke han ut hadde han klart å lirke et bein ut før rumpa... men men... [:D]

bare legge til at de gjerne ville ha meg å føde vanlig men det kommer ann på fra sykehus til sykehus de tok t.o.m røgnten av bekkenet mitt for å se at bekkenet var stort nok!!

Min bebis ligger også å sparker nedover, det er ubehagelig... Har ikke tenkt på at hun må snu seg snart, men håper på det nå da. Er det noe som skal skje på et spesielt tidspunkt?

ORIGINAL: sandermamma

sånn var sander med meg å...
lå å sparka så jeg trodde han prøvde å rømme eller no...
med han hadde jeg termin 24.2 og i mnd skiftet nov/des satt han som skrudd fast!
jeg tok vanlig fødsel og når det var tid å trøkke han ut hadde han klart å lirke et bein ut før rumpa... men men... [:D]

bare legge til at de gjerne ville ha meg å føde vanlig men det kommer ann på fra sykehus til sykehus de tok t.o.m røgnten av bekkenet mitt for å se at bekkenet var stort nok!!

det er faktisk ganske travelt ja....og er du så uheldig å måtte på do, ja, da er det jaggu bare å løpe for da kjennes det ut som jeg skal tisse på meg... hehehe....
uff, jeg har lyst til å føde normalt, men er redd viss det blir sete, hører så mange snakke og klipping og rivning til den store gullmedalje!!!! var det helt forferdelig å føde "baklengs"?

gud hjelpe jeg leita for å finne igjen tråden nå!!

jeg hadde egentlig en kjempe opplevelse jeg... kan ikke klage... de sa åpningstida gjerne var lenger enn ved vanlig fødsel siden rompa er mykere men jeg fikk epidural og riemidler å fødselen min gikk egentlig fort både åpningstida og utdrivningsfasen... ja det var intenst og de sier jo at ett trøkk er stort sett nok med hode fødsel det blir noen flere trøkker...

det eneste negative jeg kan si om min fødsel er at når hodet stod igjen mista jeg riene å fødselslegen var ikke der så plutselig sto de der og ropte på legen med tanga klar ved tangforløsning er det vanlig med lokalbedøvelse og klipping men siden småen var blå rakk de ikke de kjørte den bare rett inn men jeg spjæra ikke eller noe jeg altså...
fikk tre små rifter på tre forskjellig plasser å det var visst veldig bra så fødselen min var knall utenom siste bit.
jeg vil ikke ha setefødsel igjen for jeg er redd for å miste riene bl.a men utenom det er setefødsel en god opplevelse for meg...
håper det hjalp deg lit...

klem fra meg!!![:D]

Back
Topp