Seteleie

Knerten3

Glad i forumet
Grøss og gru!
Var på 3D ul igår, og til tross for at jeg hadde fått beskjed om å spise på forhånd. Og vi også måtte gå en tur til bakeren underveis, nektet lille å snu seg. Lå i seteleie med ansiktet klint oppi morkaka som er på fremre vegg. Var veldig rolig, men jeg har lagt m feber siste uka, så da blir visst baby roligere også.
Jeg fikk lov å komme tilbake i morgen så vi kunne prøve igjen. Håper han har snudd seg da.. d ultimate var visst hodet ned. Har lest om vaskekjerring stillingen, så jeg får prøve den :joyful:
Vil jo ikke ha en seteleie baby, selv om det enda er god tid igjen. Uke 30 i morgen.
 
Håper du slipper seteleiebaby ja! Blir så mye ekstra styr med det.. Men i de fleste tilfeller går det veldig bra :) krysse fingra for at den har snudd seg i løpet av natta!
 
når vi var på 3d på mandagen så lå lillegutt også i seteleie og med ansiktet inn mot ryggen min. Måtte legge meg på sida og vi rista som bare rakkeren på magen min for å få han til å snu litt på seg sånn at vi fikk se ansiktet hans. Til slutt etter sånn ca 20 min så begynte han å snu seg litt sånn at vi fikk noen gode bilder:)Og jeg er ganske sikker på at han har snudd seg nå. Hadde smasse nedpress i går og sparkene gikk oppover i går og i dag. Bevegelsene er nå helt på andre steder enn de har vært. De har jo fortsatt litt plass til å snu seg på så får satse på at vi slipper seteleie:)
 
Håper du slipper seteleiebaby ja! Blir så mye ekstra styr med det.. Men i de fleste tilfeller går det veldig bra :) krysse fingra for at den har snudd seg i løpet av natta!
Ja nå var jeg mest intr i å få noen fine 3D bilder :)
Håper og regner m at d ikke blir baby i seteleie. D må være grusomt å føde. Sist gang var d d samme fram til uke 36, og jeg måtte til vurdering. Men snudde seg da helt på slutten
 
når vi var på 3d på mandagen så lå lillegutt også i seteleie og med ansiktet inn mot ryggen min. Måtte legge meg på sida og vi rista som bare rakkeren på magen min for å få han til å snu litt på seg sånn at vi fikk se ansiktet hans. Til slutt etter sånn ca 20 min så begynte han å snu seg litt sånn at vi fikk noen gode bilder:)Og jeg er ganske sikker på at han har snudd seg nå. Hadde smasse nedpress i går og sparkene gikk oppover i går og i dag. Bevegelsene er nå helt på andre steder enn de har vært. De har jo fortsatt litt plass til å snu seg på så får satse på at vi slipper seteleie:)
Vi prøvde alt her også. Lå der i over en time. Snudde meg, gikk, spiste og dytta. Skal tilbake imorra og vil så gjerne få sett fine 3D bilder:)
 
Ja nå var jeg mest intr i å få noen fine 3D bilder :)
Håper og regner m at d ikke blir baby i seteleie. D må være grusomt å føde. Sist gang var d d samme fram til uke 36, og jeg måtte til vurdering. Men snudde seg da helt på slutten
Skjønner godt man vil ha det man betaler for! 3d er ganske dyrt, er det ikke?
 
Skjønner godt man vil ha det man betaler for! 3d er ganske dyrt, er det ikke?
Vi betalte 1450 kr. Er veldig fornøyd med han vi var hos I Drammen. Dyktig og koselig mann. og han ga seg ikke:) Han jobbet hardt for å få lillegutt til å snu på seg:) Synes det var dyrt men absolutt verdt det:)
 
Vi prøvde alt her også. Lå der i over en time. Snudde meg, gikk, spiste og dytta. Skal tilbake imorra og vil så gjerne få sett fine 3D bilder:)
Lykke til i dag :)
 
Skjønner godt man vil ha det man betaler for! 3d er ganske dyrt, er det ikke?
Koster 1300. Veldig nydelig og dyktig jordmor , som også jobber på sykehuset. Fikk henne anbefalt siden hun er så god på målinger. Jeg lå rett over, på ca 1500 g, men under på hodeomkrets heldigvis. Håper baby arver pappaens lille hode hehe..vi har fått én av hver.
 
Koster 1300. Veldig nydelig og dyktig jordmor , som også jobber på sykehuset. Fikk henne anbefalt siden hun er så god på målinger. Jeg lå rett over, på ca 1500 g, men under på hodeomkrets heldigvis. Håper baby arver pappaens lille hode hehe..vi har fått én av hver.
Er vel hodet som er utfordringen ja, så satser på liten men klok! :happy:
 
Her også hehe. Var stor forskjell å føde datteren min m lite hode, mot sønnens som var en del større.. spent på genene på denne:)
Satse på lite da! Huff, kjenner jeg har tenkt litt lite på akkurat den biten av fødselen hehe..
 
Back
Topp