Seteleie

Janetz

Elsker forumet
Er nå 34+2, og babyen har satt seg godt til rette gitt! Virker som h*n har funnet en fin favorittstilling... :p vet det er fullt mulig at ting ordner seg, men er allikevel bekymret for å måtte gjennomgå vendingsforsøk... Og har på ingen måte lyst på keisersnitt! Noen med erfaring med dette? :)

J
Er nå 34+2, og babyen har satt seg godt til rette gitt! Virker som h*n har funnet en fin favorittstilling... :p vet det er fullt mulig at ting ordner seg, men er allikevel bekymret for å måtte gjennomgå vendingsforsøk... Og har på ingen måte lyst på keisersnitt! Noen med erfaring med dette? :)
Jeg er gjennom akkurat det samme selv. Er 36+3 i dag, og magefølelsen min sier at hun ikke kommer til å snu seg. Har ikke lyst på keisersnitt egenltig, men heller ikke setefødsel på en måte. som kan ende i hastesnitt. vet ikke hva je gvil.

skal på ul om en uke jeg da, og evt. vendingsforsøk neste torsdag. Men jeg tviler på at det har noe å si. Tror hun her er like sta som mora si.

sambo sier daglig at hun snur seg sikkert.. men jeg har mine tvil. Og er noe med den magefølelsen altså.

Har setebarn jeg også. Men det ordner seg ;-) ut må han jo om han kommer med hode, rumpa eller via ks.
Er 37+4

Back
Topp