Seteleie

anmo

Betatt av forumet
Tror det er en i magen som likervseg i seteleie. Han har ligget i det de siste kontrollenemånen er ganske sikker på at han har snudd opp og ned og fra. Og tilbake. Flere som opplever at de ligger mye med rompa ned? Når bør de ha lagt seg med hode ned? Dette er barn nr 2..

Jeg har det på akkurat samme måte. Hun turner som bare det. Her er det også barn nr 2.
Tror ikke vi skal bekymre oss for setrfødsel helt ennå. Her er det ennå 10 uker til termin.

Min har snudd seg litt frem og tilbake. Sist kontroll for to uker siden lå hun i seteleie. Jm sa at det var god plass til at hun kan snu seg flere ganger frem til uke 36, så jeg satser på det!

Her lå hun i noen uker med hode ned, men nå i påsken har hun snudd seg og ligger nesten på tvers inni der :p

Har ikke fått vite noe om leie enda jeg.. eneste er at legen sa sist at h*n da lå med ryggen mot min rygg. Ikke noe om opp eller ned.
Skal til jm i morgen,så får høre da ;)

Jeg har heller ikke fått vite hvilket leie enda, men jeg tror han ligger med hodet ned, da jeg bare kjenner spark i øvre dal av magen. Ikke plaget med at han bruker urinblæra mi som trampoline.. :)

Her har de heller ikke sagt noe om leie, men jeg kjenner ofte hikking helt nede, så da ligger hun med hodet ned tror jeg, men så plutselig så kjenner jeg hikkinga lengre oppe en dag, så tror hun turner en del:p

nr 1 lå med hode ned på alle ultralydene jeg va på, å jeg va på ultralyd 1 gang i måneden.

å nr 2 ligger i seteleie, å har gjort d på alle ultralyd kontrollene til nå :P

løye å se kor forskjellige de e. håper bare han snur seg til jeg skal føde ;)

Jeg var på konttroll igår og da sa legen at hun hadde plassert hode godt ned i bekkenet.. La hendene mine slik at jeg fikk kjenne rundt hodet ! ;):) Er vel fortsatt plass der inne, men håper hun holder seg der :) Dette er mitt 3 barn:)

Skal du på UL i uke 32? Isåfall så vil dem sette deg opp til ny time i uke 38 om ungen ligger i sete. Som regel snur di seg mange ganger ennå.

Back
Topp