Seteleie uke 36+2

Haren

Andre møte med forumet
Jeg var på UL på onsdag, og min mistanke om seteleie ble konstatert..På torsdag var jeg til akupunktur for å forsøke vending. Jeg må også bruke en slags sigar som kalles moxa, for å varme opp lilletåa..pussige greier. men jeg prøver alt. onsdag nå til uka skal jeg inn for å gjøre vendingsforsøk.blir utrolig spennende...håper såå på å føde normalt -med hodet først.
Noen som har erfaringer med noe av dette -og ikke minst hva med setefødsel? Aner ikke hva jeg skal velge hvis hun ikke snur seg..

Håper det går bra, på svangerskapskurset sa det at de som regel alltid greide å snu ungen i uke 37, Dette ved å fysisk snu ungen ved å "dytte" på den.. Men dette måtte gjøres i uke 37;) Lykke til

ORIGINAL: vimsemams

Seteleie her også, og sykehuset her jeg bor har sluttet med fysiske vendinger. Blir KS her.. [:)]

her også. vil verken ta vending eller ks når man har født før. så her skal jeg også til akupunktur om litt over en uke. dem hadde god erfaring med å vende opp til uke 37/38 med nåler[:)]
men nå håper jeg at disse to nattevåkne nettern har gjort nytte for seg,for svarten han har virkelig prøvd å snu seg. tror jeg kjener rompa opp nå,men han kan jo lure meg enda[:)]

spennende med akupunktur. har enda ikke snudd seg (var der på torsdag). ho sa jeg ikke ville merke noe før etter 3-4 dager. håper ho tar til vettet, den lille. men på rikshospitalet anbefaler de fødsel hvis bekkenet er stort nok. vi får se...
lykke til dere andre med seteleie! vil du føde om han ikke snur seg?

Back
Topp