Seteleie i uke 32

Aprilbaby 17

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg er i uke 32, og babyen har enda ikke snudd seg med hodet ned. Har deres baby snudd seg med hodet ned enda? Jeg vil så langt som mulig unngå keisersnitt, men er sannsynligheten stor for at dette kan skje når babyens hode ikke ha festet se i uke 32?

Hei! Jeg er i uke 34 og her er hode ned, men som jordmor sa det; det er masse plass igjen enda! Så tror ikke det at babyen din ligger med rumpa ned i uke 32 er helt unormalt, de tumler visst en stund til.
Men ta det opp på neste kontroll, så får de se hva de gjør da. Hadde en venninne som fikk vendt babyen fra utsiden og det gikk helt fint:-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Tror det er like vanlig begge deler. Var hos jordmor på onsdag og da trodde hun at han hadde snudd seg med hodet ned. Hun var ikke 100% sikker, men sa at dersom hun var usikker ved neste kontroll så ville hun bestille ultralyd. Jeg er 33+1 i dag

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Min ligger med hode ned men har ikke fastet ennå. Jordmor sa at han kan snu seg mange ganger til termindato og hode kan faste i det siste dagene før fødsel. De pleier å sende til UL rund uke 36 hvis de er ikke sikkert hvordan barn ligger.

Jeg forstår deg fordi jeg er redd også at min vil ikke ligge riktig når termin kommer og det blir KS. Vil helst unngå det...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her ligger han i hodeleie, og jeg har en følelse på at hanhar festet seg, men får se på ul på mandag :)
Ei venninne ble sendt til ul i uke 37 fordi den lille lå i seteleie, og en ny ul i uke 39 tror jeg, og da hadde den festet seg meg hodet ned :) Så tror ikke du trenger å beskymre deg med det første :)

En lege sa til meg at de kan snu seg i alle fall fram til uke 36, så du trenger ikke bekymre deg for det enda :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min sitter også på rumpa...
Uke 34 nå.
Skal på kontroll igjen i uke 36. Er de ikke sikre på at han har snudd seg da må jeg på ny ul for å sjekke leie. Og evt inn for å røntge/forsøke å snu baby i uke 37

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp