Seteleie, fler enn meg?

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Var på kontroll i dag, 31 uker på vei. Og lillemor ligger fortsatt med rompa ned. Mest sannsynlig med beina ned og, for har kraftige spark i underlivet og man kjenner det godt utenpå der nedenfor trusekanten..mildt sagt ubehagelig ! :p JM sa at sjansen var størst for at hu la seg rett vei, men at det var gode muligheter for at hun ikke gjorde det og. Skal tilbake i uke 34, er det i uke 36 de henviser til UL?
Sønnen min lå m hodet ned hele veien, så dette er nytt, og litt skummelt selv om jeg vet at hun mest sannsynlig snur seg :) Flere med barn som ligger feil vei? :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Usikker men innimellom kjennere det ut som lille sitter med beina ned ;) gjorde det for to uker siden hvertfall ...

Min har ligget i seteleie siden jeg tok første ul i uke 16, så vet hva du snakker om. :p jm sa de bruker og henvise til ul i uke 36 for evt å måle bekken og prøve vending....

Ja det kjennes godt når de sparker nedover iallfall :p Håper babyene tar til fornuft og snur seg snart ;) Ja hørte at det var i uke 36 de sjekker mer. Jeg skal føde i Haugesund og der snur de ikke tror jeg. Så lenge du kan føde i sete så tror jeg nesten du må på det sykehuset... De er visst en av de flinkeste på setefødsler da:-) men om hun mot all formodning ikke snur seg så vil jeg ihvertfall ha valget da..

Ja det kjennes godt når de sparker nedover iallfall :p Håper babyene tar til fornuft og snur seg snart ;) Ja hørte at det var i uke 36 de sjekker mer. Jeg skal føde i Haugesund og der snur de ikke tror jeg. Så lenge du kan føde i sete så tror jeg nesten du må på det sykehuset... De er visst en av de flinkeste på setefødsler da:-) men om hun mot all formodning ikke snur seg så vil jeg ihvertfall ha valget da..

Jeg veit om ei som blei send til Haugesund for vending av baby,ei venninne av ei jeg kjenner.. eneste jeg har funnet ut at de ikke tar imot i sete på stord og at en Da må til Haugesund. Håper lille ligger rett veg når den tid kommer ;)

Jeg veit om ei som blei send til Haugesund for vending av baby,ei venninne av ei jeg kjenner.. eneste jeg har funnet ut at de ikke tar imot i sete på stord og at en Da må til Haugesund. Håper lille ligger rett veg når den tid kommer ;)
Å gjør de det altså? Det er jo bra, da stemmer nok ikke d jeg har hørt:) JM sa ihvertfall at de var veldig dyktige på setefødsler der:) (men får håpe vi slipper det ;) )

De kraftigste sparkene kommer i siden på meg, så tror nok han ligger på skrå/tvers ennå.. Men skal til jm om to uker, håper hun sjekker da. Er nå 30+4. Rekner med han snur seg :) (Håper det hvertfall ;))

Min ligger også i seteleie

Lå med hodet opp i går da jeg var hos jordmor. I dag vet jeg ikke, de turner jo rundt enda :)

De kraftigste sparkene kommer i siden på meg, så tror nok han ligger på skrå/tvers ennå.. Men skal til jm om to uker, håper hun sjekker da. Er nå 30+4. Rekner med han snur seg :) (Håper det hvertfall ;))
Ja da sjekker hun nok leie, de pleier jo det etter uke 30 :-) Satse på at han snur seg riktig vei ;)

Lå med hodet opp i går da jeg var hos jordmor. I dag vet jeg ikke, de turner jo rundt enda :)
Ja det gjør de jo gjerne, er jo ikke noe "stress" før uke 36/37 :) Hun her har sittet i sete hele veien hu, aldri ligget noen annen vei :P Men nå kan a godt snu seg, for jeg er lei av å fly på do hver halvtime døgnet rundt!! :p Sparker meg jo som bare f... i blæra! Og nesten 2 kilo tung, det kjenner man :P

Du ligger på sykehuset i Lillehammer du nå, om ikke jeg husker feil:)? Blir du der til fødselen starter eller?
Ja, ligger her ja :) Ja, det er planen, hvis det ikke skjer mirakler :p

Ja, ligger her ja :) Ja, det er planen, hvis det ikke skjer mirakler :p
Hehehe :p Det må være kjedelig, føler med deg :/ Men for hver uke du ruger så er det jo kjempebra!! :-) Er det åpning som gjør at du er der eller, premature rier?
Tror de at du skal kunne gå til termin?:)

Ligger i seteleie her også, var på UL for 2 dager siden :) Nå har jeg svakt hjerteformeyt livmor, så jeg tenker jeg baserer meg på en setefødsel, og heller blir veeeeldig glad om jeg slipper det :P
Vet de foretar vending her, så er jo en mulighet det også :)

Ja her har mini ligget i sete hele veien. Storebror gjorde også det helt til slutten, så stresser ikke med det. De kan jo fint snu seg enda:)

Jenten min lå i seteleie helt frem til uke 36, da synes hun det var greit å snu seg :P
Husker godt de sparkene nedover, ja, ikke noe behagelig.

Lillebror i magen har visst ikke helt bestemt seg enda. Ligger for det meste på skrå med hodet ned, men beveger seg fortsatt veldig mye rundt inni der. Han klarer nå forresten å torturere blæren min ganske greit han også, med hendene eller noe da sikkert :P

Seteleie her også tror jeg.. Skal tilfeldigvis på ul neste uke, er veldig spent! Om baby blir liggende i sete skal jeg også føde på haugesund sykehus (skal egentlig føde på stord, men der tar de kun i mot "vanlige" fødsler). Men hallo, vil nå ha valget om evt Keisersnitt! Bryr meg ikke om hvor flinke de er. Sønnen min var bare 3170g og 33 cm rundt hodet når han ble født, og han satt fast, såååe jeg har ikke tenkt å føde i noe seteleie nei!

Seteleie her også tror jeg.. Skal tilfeldigvis på ul neste uke, er veldig spent! Om baby blir liggende i sete skal jeg også føde på haugesund sykehus (skal egentlig føde på stord, men der tar de kun i mot "vanlige" fødsler). Men hallo, vil nå ha valget om evt Keisersnitt! Bryr meg ikke om hvor flinke de er. Sønnen min var bare 3170g og 33 cm rundt hodet når han ble født, og han satt fast, såååe jeg har ikke tenkt å føde i noe seteleie nei!

Jeg går også for hodeleie og fødsel på stord ;)
Lite lyst og måtte til Hgsd !!

Back
Topp