Setefødsel????

Eca

Betatt av forumet
Hei

Gutten min har lagt med hode ned lenge, men nå har den self.....snudd seg og ligger og hikker med hodet i ribbena. Har ikke spess lyst på en setefødsel. Noen som vet noe om det og evt å prøve å snu dem?

Håper den finner veien ned igjen, har ikke lyst å føde den i dobbel størrelse!

Her hvor Jeg bor tar di faktisk Ikkje mot sånne fødsla, Man må ta keisersnitt....
Han kan enda snu seg, Men når han blir større blir det vanskeligere for han og klare det....
Men jordmor eller lege vil vel sikkert prøve og snu han, Har Ingen erfaring med det, Men har lest her at di tar utenpå magen og prøver og snu Di...

Hei hei.

Jeg fikk beskjed om at de ikke kom til å prøve å snu babyen før i uke 36,min lå i seteleie fram til uke 34-35[:-]men ligger nå i hodeleie.jeg har termin nå den 12.juni[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Monsine

Hei hei.

Jeg fikk beskjed om at de ikke kom til å prøve å snu babyen før i uke 36,min lå i seteleie fram til uke 34-35[:-]men ligger nå i hodeleie.jeg har termin nå den 12.juni[:)][:)][:)]

Det sa min jordmor til meg også, så du har enda noen uker den kan snu seg på [:)]

ORIGINAL: Hege77

ORIGINAL: Monsine

Hei hei.

Det sa min jordmor til meg også, så du har enda noen uker han kan snu seg på [:)]

Skal ikke på neste sjekk før uke 36, håper bare den snur seg. Fått beskjed om å stå på hodet.....[:D]
Har hørt at det ikke er bra for barnet å bli snudd og at det er veldig vondt, men jeg har ikke peiling. Håper den hører mine bekymringer og legger seg rettveien!

Min og ligger i seteleie og har vært der i over en mnd[&:]
Begynner å bli bekymra og litt redd jeg nå, men det er vel ennå tid til å snu seg hos meg??!!
Har ikke lyst til å ta KS!!!
Men vil ikke føde heller vis rompa kommer først???..........sukk........[&:]
Håpe det ordner seg, skal på kontoll den 23.juni da får jeg vel vite.

F...nå har jeg helt angst[:o]

Back
Topp