noen som har erfaring med setefødsel? Var på undersøkelse på sykehuset i kveld og fikk vite at babyen ligger i sete (37+6) skal inn igjen på tirsdag og legen ba meg ha gjort mine tanker rundt vagibal fødsel til det
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan gjerne få begge deler Hadde helst sett å føde vaginalt med tanke på tiden etter, men kjenner jeg er svært usikker på det. HeheEr du ute ettrer erfaringer med selve setefødselen eller tanker rundt fødsel kontra koser KrF feks ?
Oi jeg ser autocorekten var inne. SKulle stå keisersnitt ikke KrFKan gjerne få begge deler Hadde helst sett å føde vaginalt med tanke på tiden etter, men kjenner jeg er svært usikker på det. Hehe
Her er baby i seteleie(38+2) og jeg har valgt pks, med mindre han plutselig snur seg før den dagen da [emoji4]
Jeg har utfordringer med kropp som gjør at jeg har fått anbefalt å ikke gjennomføre setefødsel.
Om 9 dager, 5 dager før termin blir det vel [emoji4] Så ennå tid til å snu seg [emoji106]Kan jeg spørre når du skal ha pks?
Tusen takk Har vært på sykehuset og hatt en vellykket vending i dag. Men spørsmålet er hvor lenge babyen holder seg der. Hadde lagt seg i tverrleie til i dag, så jeg skal inn igjen 6 dager før termin skulle noe skje før den tid fikk jeg beskjed om å legge meg ned og ringe etter ambulanseMasse lykke til !
Krysser fingre og tær for at babyen holder seg der så du slipper det da Men kjempefint at du blir fulgt så godt oppTusen takk Har vært på sykehuset og hatt en vellykket vending i dag. Men spørsmålet er hvor lenge babyen holder seg der. Hadde lagt seg i tverrleie til i dag, så jeg skal inn igjen 6 dager før termin skulle noe skje før den tid fikk jeg beskjed om å legge meg ned og ringe etter ambulanse