Setefødsel?!

Er det noen som har vært igjennom setefødsel og fødet normalt?

Er det noen som venter på at babyen skal snu seg? Før uke 36!

Er det noen skal igjennom en setefødsel?

Jeg venter veldig på at ho skal snu seg... Tenker mer på det enn forventet! Men er ikke krise enda. Har fortsatt tid til å turne rundt

Jeg venter veldig på at ho skal snu seg... Tenker mer på det enn forventet! Men er ikke krise enda. Har fortsatt tid til å turne rundt
Sniker litt. Fødte min første i seteleie. Og alt jeg kan si om det er at det var en drømmefødsel!
Var inne på vendingsforsøk i uke 37, men hun ville ikke snu seg. Fødte 9 dager over termin, samme dag som jeg egentlig skulle settes igang. Fikk velge mellom vanlig og keisersnitt, er veldig glad for valget jeg tok.

Har kun hatt fødsel vanlig veien før, men denne tassen ligger foreløpig i tverrleie. Merker at det bekymrer meg mer og mer, selv om jeg vet at de fortsatt turner rundt noen uker til...
Jeg kommer trolig til å gå for keisersnitt om ikke hodet vender ned før termin. Det er mest basert på at jeg allerede gruer meg til fødsel etter forrige gang og det jeg har hørt om seteleifødsel. Men vi får se... Lever i håpet om at det ikke er et valg jeg må ta :happy:

Tverrleie her, og akkurat nå er det nesten det samme hvilken vei babyen vender seg, så lenge noe kommer jed i bekkenet slik at jeg kan føde naturlig! Vil jo selvfølgelig helst føde i hodeleie, men aller minst ks...

Frøkna lå i seteleie helt frem til uke 33. Da hadde hun plutselig snudd seg, men nå kjennes det ut som at hun er tilbake i seteleie igjen så det gjenstår å se på kontroll neste uke om det blir time på sykehuset med forsøk på utvendig vending eller ikke:)

Med forrigemann var jeg inne til vending i uke 37, som var vellykket slik at det ble normal fødsel, men valgte setefødsel fremfor keisersnitt den gangen, og kommer til å velge det samme nå om hun ikke snur seg:)

Back
Topp