Her sitter frøkna godt plantet nedi bekkenet med rompa ned. Var på kontroll på sykehuset for å sjekke leie og vekstestimering før helgen og hun sitter enda.
Jeg får velge om jeg vil prøve å føde vaginalt, eller om jeg vil ha planlagt keisersnitt( har hun event. Snudd seg blir det vanlig fødsel) .
Men jeg er så i villrede.. begge deler høres skremmende ut og jeg er veldig usikker.. jeg er redd noe skal gå galt og hun blir skadet for livet ved en event. Setefødsel.
Keisersnitt er jeg ikke i teorien veldig redd. Men tror jeg vil føle meg veldig snytt for hele fødselsopplevelsen.. En fødsel er vond men en utrolig flott opplevelse. Få barnet opp på brystet etterpå og føle den lettelsen og gleden..
Hva er deres tanker, og hva hadde dere gjort hvis dere fikk valget?
Beklager langt innlegg. Men måtte bare lufte tankene mine litt..
Jeg får velge om jeg vil prøve å føde vaginalt, eller om jeg vil ha planlagt keisersnitt( har hun event. Snudd seg blir det vanlig fødsel) .
Men jeg er så i villrede.. begge deler høres skremmende ut og jeg er veldig usikker.. jeg er redd noe skal gå galt og hun blir skadet for livet ved en event. Setefødsel.
Keisersnitt er jeg ikke i teorien veldig redd. Men tror jeg vil føle meg veldig snytt for hele fødselsopplevelsen.. En fødsel er vond men en utrolig flott opplevelse. Få barnet opp på brystet etterpå og føle den lettelsen og gleden..
Hva er deres tanker, og hva hadde dere gjort hvis dere fikk valget?
Beklager langt innlegg. Men måtte bare lufte tankene mine litt..

Kjennes ut som om hun har føttene ved mormunnen og rumpen stikker godt ut på høyre side. Skal til sykehuset på fredag, da er jeg 36+3. Veldig spent på hva de sier der. Jeg er litt frem og tilbake angående setefødsel. Har veldig lyst til å føde vaginalt, men tror nok min baby blir litt stor. Hun har vært over snittet hele veien, så blir spennende å se hva de måler henne til nå.