Setefødsel *inspirert*

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Litt inspirert.. ville du født i sete? Eller hadde du nekta? (om det går ann)
:)
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Hadde nekta fullstendig! Er redd for KS, men og får sete. Jeg brukte så sykt lang til med lillemor, at d blir ikke no setefødsel på meg! Neeekt!!

Vanskelig å si.. jeg hadde hvertfall helt sikkert grua meg og tenkt mye på mulige komplikasjoner!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Hadde nekta mer på å ta ks, så da måtte det blitt setefødsel :)

Synes det er så vanskelig valg. Er redd for begge deler jeg! Helt fra jeg ble gravid denne gangen har jeg hatt en følelse på at det blir setefødsel...Vet ikke hvorfor, men typisk er jo at hun nå ligger med hodet opp og rumpa ned...Skummelt synes jeg! Fortsatt en stund igjen og jeg er jo tredjegangs så håper hun skjønner at hun må snu seg:) Mener jeg har har hørt at dersom babyen er estimert til å veie mer enn 4kg får man ikke føde i seteleie. Stemmer det?

Synes det er så vanskelig valg. Er redd for begge deler jeg! Helt fra jeg ble gravid denne gangen har jeg hatt en følelse på at det blir setefødsel...Vet ikke hvorfor, men typisk er jo at hun nå ligger med hodet opp og rumpa ned...Skummelt synes jeg! Fortsatt en stund igjen og jeg er jo tredjegangs så håper hun skjønner at hun må snu seg:) Mener jeg har har hørt at dersom babyen er estimert til å veie mer enn 4kg får man ikke føde i seteleie. Stemmer det?

Meir enn 4 kg så får du ikkje føde i sete nei;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Mine barn har alltid blitt estimert til å veie mer enn 4kg så da har jeg kanskje flaks dersom lillemor ligger feil denne gangen.... Selv om tanken på KS er veldig skummel den også! Nei, får vel helst håpe det blir vanlig fødsel:) Vil ikke bekymre meg for det helt enda;)

Jeg ville prøvd, kjenner flere som har født i sete. KS ser jeg på som bare en nødløsning, man kan jo få komplikasjoner av det. Storebror var ca 3,3, så hvis han her er like stor, hadde jeg vel ikke fått KS

Hadde nok prøvd først og viss det absolutt ikke gikk så kunne jeg tatt ks.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har tenkt mye på det i det siste fordi han ligger fortsatt på tvers ( vet at han har god tid enda, men er litt stressa likevel ). Han blir nok over 4 kilo siden storesøster var det og i tillegg har jeg lest litt ikke oppløftende statistikk rund setefødsel så legen må nok være veldig overbevisende for å få meg til å føde i sete.

Jeg hadde en kjempefin fødselsopplevelse sist, men tror jeg hadde vært veldig redd dersom jeg skal føde i sete.

Jeg hadde nok også prøvd meg på å føde altså!

Back
Topp