Setefødsel fleregangsfødende

Freya

Elsker forumet
Er det noen som har født normalt i hodeleie ved (de) første svangerskap(ene), men så har nr 2,3... vært sete?
Jeg har hatt to i hodeleie, mens nå i uke 33 ligger baby i skrå tverrleie.. Litt bekymret for at han ikke skal snu seg kjenner jeg... Legen ville ha meg tilbake om 2,5 uke for ny vektkontroll, in tilfelle han fortsatt lå slik og de måtte prøve å vende..

Er det noen som har født normalt i hodeleie ved (de) første svangerskap(ene), men så har nr 2,3... vært sete?
Jeg har hatt to i hodeleie, mens nå i uke 33 ligger baby i skrå tverrleie.. Litt bekymret for at han ikke skal snu seg kjenner jeg... Legen ville ha meg tilbake om 2,5 uke for ny vektkontroll, in tilfelle han fortsatt lå slik og de måtte prøve å vende..
Hadde hode ned med nr 1. Ligger I seteleie nå 32+5. Så jeg skal på ekstra kontroll i uke 36

Nei, jeg har hatt det omvendt :) nr 1 kom i seteleie, de andre har kommet riktig vei :) men babyen din har jo ennå tid til å snu seg :)

førsteman lå i hodeleie og festa seg i uke 34. Hadde en fin fødsel med noe lystgass. Nå er jeg 35+1 og den lille ligger i seteleie. Den kan fortsatt snu seg men jeg er innstilt på å føde i seteleie og vaginalt. Ønsker ikke keisersnitt, men vil ha epidural. Er veldig innstilt på at dette skal gå bra, og om jeg klarer å samarbeide med jordmor så tror jeg dette kommer til å bli en fantastisk opplevelse!

Back
Topp