Sete leie

silke

Gift med forumet
Hei på dere jenter.

Fælt te skravling på dåke [:D]

Lurte på om dere vet noe om når de søte små pleier å snu seg med hode ned, og ev når det er for sent.
Ho mi ligg å spenne nedover, føles som ho kan trø igjennom ka ti som helst [&:] Frykteli ubehageli.....[:(]

Mamma skulle egentlig ha meg med keisersnitt siden jeg ikke hadde snudd meg. Men dagen før hun skulle inn så snudde jeg meg og det ble ikke noe keisersnitt. MEN, så snudde jeg meg tilbake igjen! [8D]
Kvelden før jeg kom ut så snudde jeg meg nok en gang...

Det var da betryggende at ho kan snu seg helt frem til fødselen. Leste trådem ang Trampoline. for å si det slik, blæra er ingen ting i forhold til tango dansing i bekkenet...[&:]

Og Bast, jeg ser deg [:D]

Jeg har musepysjamas!! [:D]
bare så dere vet det liksom... [8|]

Jepp. Stili[;)] Faktisk machende med mine teddy tær... Ellers stili antrukket med en enorm og stor rosa mårenkåpe...[:)]

Heldig du da [:D] jeg har ikke. Får sette det på ønskelista[;)]

Er det hun vi sender nisse liste til?

Føler du deg skyldig bast? [8|]

Hi hi. Her hos oss er det bare jeg som har pondus....[:D]

Synest forresten det er kjekt å ha noen å "masa# med sånn på natta.

Jepp Bastus. Men det gjør ingen ting, fikk jo svar jo. Trengte jo ikke 50 svar på at lykke trollet mitt kommrt til å snu seg [:)]

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Hilde-Anita

Føler du deg skyldig bast? [8|]

Ja for jeg har jo snakket helt for meg selv på alle tråder i natt så[8|]....bølle[:D]

Glad i deg og!

Meg

Nei ikke gjør det da!

Svigermor hadde minstegutten sinn på tværleie helt til noen timer før han kom ut så snudde han seg [:)]

Jeg håper bare at min snur seg fra tverra.. Er ikke noe godt når den lille finner ut at den skal strekke seg.. huff og huff.. Kjenner ut som den kommer ut på sidene.. [:o] Veldig fint når den slår litt på blæra i tillegg..

Back
Topp