Sete beskyttelse i bil?

Småsmurf

Gift med forumet
Det er jo ikke nødvendig med noe sånt før sete nr to, men hva bruker dere som har større barn? Hva finnes?[:)] Hva koster det?
Jeg irriterer meg grønn over at vi ikke har noe i baksetet, når småen sitter bakovervendt, men mannen mener at det ikke er nødvendig siden vi har skinn seter.. Det er tydeligvis ikke han som prøver å holde det reint der bak..[:)]

jeg har bare lagt en teppe der, fungerer veldig fint[:)]

Til storebror har vi en sånn stor plast smekke (i mangel på hukommelse av hva den heter [8D]) som vi fester rundt hodestøtten. Har spideman...

Vi kjøpte slik setebeskyttelse... men med bilsyk jente så ble den så stygg til slutt av all spyen, og jeg følte att jeg aldri fikk den ren.. så den kastet jeg...  kostet 4-500 kr.
Så nå til lillegutt så har jeg bare tredd en søppelsekk over seteryggen.... vi har stoffseter, og lite kjekt med salt og snø utover seteryggen.... [;)]

Vi har ikke hatt noe, hun har sittet bakover helt til nå 4,5 år.. Har hun hatt møkkete sko har vi tatt dem av, og sist sommer leverte vi bilen inn på fullstendig vask, det kommer vi til å gjøre i år også. Vi har stoffseter da[:D]

Hm, kanskje det bare er jeg som tenker på sånt da...[:)]
Det blir stygge merker i setet, pga stolen, sånne "trykk" merker eller hva jeg skal si. Veldig greit med skinnseter, de kan jo bare tørkes av, men er redd for skrape merker og større slitasje. Kunne tenkt meg noe som var under setet, og gikk helt opp til hode støtten.
Og så er det det der med grus og mold, som skitner til.. Jeg har og tatt av skoene når de er som værst, men jeg må jo nødvendigvis sette han ned i setet før jeg kan dra av skoene, så da er det jo gjort.. (Nå bor ikke vi sånn til at det bare er asfalt osv utenfor..)

Hvor finnes det, babybutikker eller biltema ol??

Hva med og bare kjøpe noen greie setetrekk til og ha på baksetene? Da er det jo bare og ta av igjen disse når barna blir så store at dem kan sitte fremover. Da ser jo setene fortsatt like fine ut [:D]

ORIGINAL: SookieStackhouse

ORIGINAL: småsmurf

Hm, kanskje det bare er jeg som tenker på sånt da...[:)]

Nei absolutt ikke [:)] Kan det være noe slik du er på jakt etter?

Biltema som selger det, og det heter "sparketrekk for baksete" . Pris 149,-

Det er jo ikke direkte nydelig å se på, men vil tro det gjør jobben sin med tanke på skitne barneføtter [:)]

vi har også dette fra biltema :)

BilXstra ( http://www.bilxtra.no/ ) har flere pene (tror det var den butikken) og de er godkjente for å ha barnesete på ( vær OBS på at ikke alle slike trekk er det..)

Vi har også skinnseter og tenker akkurat likt som deg [;)]
Så vi har 2 slike i baksete, disse e ganske tykke så de lager ikke trykkmerker eller skrapemerker [:)]

http://www.babyshop.no/bilseter-og-tilbehor/tilbehor-bilstoler/prince-lionheart-seatsave

Vi har en froske-sparke-sak til setet foran (vår største sitter forovervendt) som er kjøpt på Barnas Hus.
Hun minste rekker ikke bak til seteryggen enn så lenge [;)]

Back
Topp