sess1976

Nei du det gikk ikke som jeg hadde tenkt i dag nei...den var negativ den gitt.. Hadde ikke forventet noe annet heller siden jeg har blød siden tirsdag...men bedre lykke neste gang...[:)] Har ikke mistet motet enda[:)] 

Blir fyse forsøk på syklusen i januar, siden den førstkommende syklus faller midt i jule tiden og da har sykehuset stengt...litt kjipt det, men julen kommer jo hvert år så lite jeg får gjort med det selv om jeg kunne tenkt meg å avlyse den eller forskyve den litt så jeg får komme igang om bare noen uker igjen...men men...

Har motet oppe enda jeg....statistisk sett skal spiren sitte en av tre forsøk...så dette skal nok gå fint får jeg tro...[:D] Jeg har tre egg på frys som går under første forsøk enda, også skulle ikke det gå har jeg enda 2 forsøk igjen...

Hvordan står det til i løypen din nå da???

ORIGINAL: Nesing

Uff, det var trist du testet positivt, men allikevel kjempebra at du klarer å beholde en så stor optimisme! Dette kommer til å gå bra, det er helt klart. Lykke til i tiden fremover. Og tenk, plutselig er det januar....... [;)]

signerer..
så bra at du fortsatt har igjen på 1 forsøket..
det skulle alle hatt som testa neg.
lykke til uansett[:)] satse på at spira sitter neste gang.

Åå...det var trist at testen var negativ! [&o]

Bra du er positiv! Januar er ikkje så lenge til. Desember er jo ein måned som går kjempe-fort!

Åå...det var trist at testen var negativ! [&o]

Bra du er positiv! Januar er ikkje så lenge til. Desember er jo ein måned som går kjempe-fort!

Signerer denne jeg *sukk*

Back
Topp