Sesongpremiere!!!!

Apeloffen

Forumet er livet
 Gilmore girls...Jippi! Endelig er de tilbake.. Og One Tree Hill må man jo ha med seg. Noen andre som følger med??

Bare hyggelig vettu..[;)] En av de klare favorittene her også!
MÅ ha det med meg. Søndagene har liksom vært sååå kjedelige uten de jentene der altså!

Å? det har jeg ikke fått med meg[&:] Dømmes hun i retten eller?

ORIGINAL: maritk

jeg følger ikke med på gilmore egentlig, men må innrømme at reklamene gjør meg en smule nysgjerrig.. hva er det hu der rory har gjort da, siden hun blir dømt? noen som har anelse?

jepp helt klart[:)]

Skal på "dobbel-date" på kino ikveld, så får nok ikkje med mæ Gilmore girls... Hulk hulk![:(]

Shit.. vi får bare sørge for å holde deg oppdatert når du kommer hjem fra daten din da![;)]

ORIGINAL: Fuvi23

Skal på "dobbel-date" på kino ikveld, så får nok ikkje med mæ Gilmore girls... Hulk hulk![:(]

ja endelig er de tilbake...gleder meg..følger med på begge seriene..lucas er jo bare så kjekk...[:)]

Mmmhmm..Lucas er nice!!

ORIGINAL: tippetue

ja endelig er de tilbake...gleder meg..følger med på begge seriene..lucas er jo bare så kjekk...[:)]

ohh yeah!!!så blir å sikkle litt i dag..hihi...liker ikke de jentene da...hihi[:'(]

Jentene i one tree hill eller gilmore girls?

one tree hill[:'(]!!! gilmore girls er jo bare så utrolig herlige[:D]

Ja det er jo akkurat det de er 

I one tree hill er de jo nødt til å være litt sære, ellers blir det jo bare kjedelig..[8|]

ja sant det..men trenger de å ligge med alle da?hihi....digger å se på intriger å sånn.[:D].men liker ikke når horete jenter er med den deiligste gutten..(min)..hihi.....[8D]

øøhhhø..Min  gutt tenkte du på??[;)]

ååå????[&:] har jeg ikke hørt!!!hihi....[8D]deler gledlig litt med meg jeg da..er ikke egen[:D]

haha, da ender vi vell opp som jentene i serien da.. de er jo velldig flinke til å dele på godene..hehe

hihi....ja det er det...ikke så egene de nei..ender vel sånn snart ->

hehe, ja du skal ikke se bort ifra det nei!

jepp [:D] så klart følger jeg med på di programene der [:D] elsker å se på de hehe [:D]

Ser du som vi er flere om det ja![:D]

ORIGINAL: lille_jenta87

jepp [:D] så klart følger jeg med på di programene der [:D] elsker å se på de hehe [:D]

Back
Topp