Servise...

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Hva burde vi tenke på nå når vi skal ønske oss servise til bryllupet??
Vi har sett på et i utgangspunktet som kun er til kaffe.
Også sett på et annet som også har middagstallerker og sausenebb osv,
og enda ett som også er med alt, men litt sært motiv...

Vi skal kun ønske oss kaffeservise nå i og med at vi har annet middagsservise,
men er det lurt å ønske seg noe som kan bygges ut til middag senere??
Det vi har er jo mer hverdags-servise...

Hvis vi burde ta et av de som kan bygges ut senere med middag...
Burde vi da velge det som er 'kjedeligst' men superfint,
eller det som er litt mer sært.

Tenker litt på det å kunne gå lei, eller at det særeste etterhvert kan utgå fra fabrikk...

Hva syns du???

Vi ønsker oss også servise til bryllupet vårt, både middag- og kaffeservise. Det er helt stilrent: hvitt med sølvkant. Da kan det brukes til enhver anledning, og kan heller pynte selve bordet med andre farger og detaljer.[:)]

Gå for noe klassisk, kanskje litt kjedelig men da går det vertfall ikke av moten!

Jeg ville valgt ett jeg kunne bygd videre på, og et med et tidløst og klassisk desing....
Ikke noe moteprega....
Veldig fint å ha fullt service i både middag og kaffe, og så mye mere gøy å ha et ordentlig service når man har gjester og selskaper som man kan ha i mange mange år framover, enn et billig fra ikea????

Vi har ikea hverdagsservice, også har vi et dyrt elegant service til gjeste/festbruk....

Vi ønsker oss både middag og kaffeservise i extreme platinum[:)]

Vi har et som heter pearl grey, det er hvitt me sølvkant. Et nydelig servise å det beste er at det er så tidløst. Vi begynte å samle på et annet servise for noen år tilbake men så sluttet di å produsere det så nå mangler vi ganske masse for å få et komplett servise, veldig kjedelig. Det er jo ganske dyrt så det er jo gjerne noe man kjøper litt etter litt. Så lurt å tenke på det å.

Jeg går alltid for kjedelig, men klassisk. Ønsket oss Wedgewood Amherst i både kaffe og middagsservise. Fikk komplett alt til bryllupet (fikk faktisk for mye 19 middagstallerkener blant annet.)

Synes i grunnen ikke det er kjedelig heller jeg...

Back
Topp