Servietter til dåp*bilde*

cris10na

Elsker forumet
Fikk serviettene i posten i dag[:)] Irriterer meg at de er i FEIL blåfarge, men, men lite man kan gjøre med den saken.

Knallfine

Hvor får man tak i slikt tro??? [8D]

ORIGINAL: telemarking

Knallfine

Hvor får man tak i slikt tro??? [8D]

Lurte jeg også på[:)]
Kjempe fine!

Jeg henta mine på posten i dag :-) Kjempe fine :-) Mine er i rosa da :-)

de var kjempefine[:D]

Kjempefine![:)] Men er det feil farge hadde jeg klaget! 

ORIGINAL: Krøsamaia

Det er sikkert jeg som har gjort en feil når jeg bestilte serviettene. Jeg kunne velge mellom mange farger og da valgte jeg blå. Trodde de kom i en lys blåfarge, men når jeg fikk dem var de mørkeblå.

ORIGINAL: cris10na

Det er sikkert jeg som har gjort en feil når jeg bestilte serviettene. Jeg kunne velge mellom mange farger og da valgte jeg blå. Trodde de kom i en lys blåfarge, men når jeg fikk dem var de mørkeblå.

Aha.. men det er jo lett for!
Jeg bestilte i fjor og de var mye lysere blå, men kan være jeg tok lyseblå da eller noe, husker ikke [:)]
Du kan jo sende mail å høre om å få bytte farge da? Er du heldig får du byttet dem [:)]
Er jo litt kjedelig om det ikke matcher resten, om du hadde tenkt til "full match" lissom..

Hvor mange servietter bestillte du? og hva kostet det?

ORIGINAL: Kaysa86

Hvor mange servietter bestillte du? og hva kostet det?

35 servietter, 10,- per serviett og 120,- i frakt[:D]

ORIGINAL: cris10na

Aha.. men det er jo lett for!
Jeg bestilte i fjor og de var mye lysere blå, men kan være jeg tok lyseblå da eller noe, husker ikke [:)]
Du kan jo sende mail å høre om å få bytte farge da? Er du heldig får du byttet dem [:)]
Er jo litt kjedelig om det ikke matcher resten, om du hadde tenkt til "full match" lissom..

Planen var at alt skulle matche ja, men, men. Hvis jeg ikke husker feil, så stod det på siden at man ikke kunne bytte serviettene pga. de er spesiallaget(navn og dato). Orker ikke å bestille nye, siden det kostet 10,-servietten + 120,- i frakt. De var jo fine, så jeg får bare gi f i at det var feil blåfarge på dem[8D]

Back
Topp