Servering i forbindelse med dåp/navnefest?

løven87

Glad i forumet
hva tenker dere å servere i forbindelse med dåp eller navnefest for den lille??

Vi skal ha koldtbord eller grill mat og kaker med tilbehør [:)]

koldtbord er så utrolig dyrt og jeg orker ikke stå å lage selv. Så derfor tenker jeg kanskje grill mat så får pappaen stå for matlaging istedet. Kjøpe kyllingfile eller noe kjøtt og pølser på rema og så lage litt forskjellige salater (pasta salat, vanlig salat og potetsalat) som tilbehør. Vi skal ha det i barnehagen der jeg jobber og der har vi sånn stor tønnegrill.

Her blir det nok koldtbord som sist. Vi var ca 25 stk, og koldtbordet kom på ca 3000 kr. Syns ikke det var så ille.

En dåp er for meg kun for familien. Så her samler vi de nærmeste i familien til å være med fra selve dåpen og tilbringe dagen med oss med mat, kaffe og kaker etterpå [:)] Vi er til sammen cirka 30 stk.[:)]

her bli de middag og kaffi og kaker [:D] og kun nærmaste fam [;)]

Her blir det snitter, mamma er en jævel på det[:)] Også blir det kaker etterpå[;)]

ORIGINAL: Delirious

Her blir det nok koldtbord som sist. Vi var ca 25 stk, og koldtbordet kom på ca 3000 kr. Syns ikke det var så ille.

det var ikke så dyrt. Kan je spørre hvilket Catering firma dere brukte??

ORIGINAL: Lovee

ORIGINAL: Delirious

det var ikke så dyrt. Kan je spørre hvilket Catering firma dere brukte??

Mener å huske det het Gate Gourmet. De holder til på Askøy da, for det var der vi hadde samling etter kirken.
God mat var det også, så vi var veldig fornøyd med de! [:)]

Vi skal lage koldtbord selv!
Også blir det kaker og kaffe etterpå! [:D]

Back
Topp