Servering i barneselskap?!

FrøkenSia

Elsker forumet
Hva serverte dere? Eller hva skal dere servere?

Vi skal ha barneselskap på lørdag![:)]
Så da tenkte jeg servere :

*Pølser i lompe
*Sjokoladekake(hjereformet)
*Gele trykket ut som hjerter i flere farger,og vaniljesaus
*Prinsessekake(rosa mmf som trekk)

Også tenkte jeg og sette noen skåler med godis på bordet...

Som mat hadde vi pizzasnurrer og pølse i brød/lompe
Kake var; gele og gulrotkake i barneselskapet, iskrem, gele, gulrotkake og browniesmuffins i familieselskapet

Her har saltstenger og potettgull alltid vært et hit (vet ikke om det kategoriserer som "godis" men det tar ikke så masse av apetityen som godteri, synes jeg)

Men synes det hørtes veldig fint ut!

Vi serverte innbakte pølser.. Kjøpte de små pølsene (smårettpølse?) og hadde bolledeig rundt.. Ungene elsket det! [:D] Deilig fingermat..
Sjokoladekaketog med mye snop som last.. Gele i porsjonsglass og restene av kakepynten i en skål.. [:D]

vi hadde muffins og brownies (eneste snuppa liker) elias chips og ostepop, pølse med brød og godis på bordet. Går mest av godiset og snacksen her så av erfaring kjøpte vi det og spara på kakene.

Jeg serverte pølse og lompe. Gele, boller og muffins. Var mye igjen[;)]

ORIGINAL: Almyrida81

Vi serverte innbakte pølser.. Kjøpte de små pølsene (smårettpølse?) og hadde bolledeig rundt.. Ungene elsket det! [:D] Deilig fingermat..
Sjokoladekaketog med mye snop som last.. Gele i porsjonsglass og restene av kakepynten i en skål.. [:D]

Så smart! Tror vi kopierer den ideen der altså.. [:D] Du brukte vanlig bolledeig? ikke pinnebrød-deig?

Vi har servert pølser i brød. Solveig som valgte i år. Før har vi servert pizzasnurrer. Genialt med ting som kan holdes og ikke lager for mye søl [8D] De innbakte pølsene var en god idè!!![:D]

Back
Topp