Serverer fløte :p

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Var hos helsesøster i dag på 3 uker kontroll. Skulle jammen meg tro at eg serverer lillefrøkna fløte. På tre uker har hun gått fra 3215gr til 3980gr :D og 480gr er bare på en og halv uke :p

Men helsesøster var enig meg meg ang en evt låsning på lillefrøkna og har sendt en henvendelse til fysioterapeut. Men hun anbefalte meg å prøve å få en time hos manuellterapaut om det var mulig nå i sommerferien. Så håper vi får tak i terapeut som har tid til oss snart.

Flere som serverer fløte :p

Var hos helsesøster i dag på 3 uker kontroll. Skulle jammen meg tro at eg serverer lillefrøkna fløte. På tre uker har hun gått fra 3215gr til 3980gr :D og 480gr er bare på en og halv uke :p

Men helsesøster var enig meg meg ang en evt låsning på lillefrøkna og har sendt en henvendelse til fysioterapeut. Men hun anbefalte meg å prøve å få en time hos manuellterapaut om det var mulig nå i sommerferien. Så håper vi får tak i terapeut som har tid til oss snart.

Tulla mi hadde bare gått med 80 gr da vi dro fra sykehuset- noe som vist var svært lite for en bAby på 4kg, de regner vist 10% som normalt...

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg er veldig spent på 6-ukerskontrollen om to uker, for etter en litt treg start på vektoppgangen, hadde hun gått opp 150 gram på to dager da vi sjekket for et par uker siden. Vi ser også tydelig at hun har vokst, i dag måtte jeg legge bort det første plagget som var blitt for lite. :)

Tulla mi hadde bare gått med 80 gr da vi dro fra sykehuset- noe som vist var svært lite for en bAby på 4kg, de regner vist 10% som normalt...

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Lillefrøkna hadde og gått ned veldig lite. Gikk bare ned 35gr. 10% er Max grensen over hvor mye en baby "får lov" til å gå ned. Lillefrøkna hadde 1,1% :p Konklusjon, eg serverer fløte :p

Fløtepupper her og. :D
Fødselsvekt: 4590g
Nedgang på 2 dager: 240g
Vektmål på helsestasjonen 4 dager senere: 4760g

Så mini hadde lagt på seg 410g på 4 dager, men jeg mener å huske at det var slik med storebror også.. :)

Fødselsvekt: 2966 gr
Vekt før vi dro hjem: 2686 gr
Vekt 3 uker og 4 dager: 3960 gr!

Snakker 1 kg på 3,5 uke!

Hadde henne til manuellterapaut da hun var 2 uker, var ingen låsninger og gode reflekser.

Født ei perfekt frøken 5. juli, med termin 8. Juli :-)

Back
Topp