Serum Hellas

Starbucks

Forumet er livet
Til dere som har vært på Serum i Hellas. Hva har dere fått som "diagnose" og hva heter antibiotikakuren dere fikk? Jeg har en norsk lege som kanskje vil teste dette på meg, men vil gjerne undersøke litt mer rundt dette. Dette blir et "eksperimentelt" forsøk på neste runde...:)

Jeg sendte inn prøve, men hadde ikke utslag på noe... så jeg er vel ikke akkurat den du helst ville høre fra ;)

Jeg fikk "hidden chlamydia" som diagnose, og måtte stå på azitromax 1g og doxylin 100 mg x3 i et spesielt regime i 25 dager

Last edited:
Takk!:) Må prøve å huske navnet på den antibiotikaen:)

Da fant jeg ut at det faktisk er denne jeg skal stå på også:) Men jeg skal ta én rett før uttak/innsett, og én etter en uke. Vet ikke om det er én pille eller én kur da...

Da fant jeg ut at det faktisk er denne jeg skal stå på også:) Men jeg skal ta én rett før uttak/innsett, og én etter en uke. Vet ikke om det er én pille eller én kur da...

Hm, det var annerledes. Jeg måtte være ferdig med kuren før forsøk. Overlappet litt med sprayingen bare. Sikkert individuell tilpasning da:-)

Hm, det var annerledes. Jeg måtte være ferdig med kuren før forsøk. Overlappet litt med sprayingen bare. Sikkert individuell tilpasning da:-)
Ja, jeg har jo lest at.dere andre gikk på kuren først. Men det blir uansett spennende å prøve. Snart er klinikken åpen igjen og kanskje svarene på prøven fra scratchingen har kommet og:)

Ja, jeg har jo lest at.dere andre gikk på kuren først. Men det blir uansett spennende å prøve. Snart er klinikken åpen igjen og kanskje svarene på prøven fra scratchingen har kommet og:)

Masse lykke til!!! NÅ bør det virkelig klaffe!

Så spennende Starbucks! Håper dette er løsningen for deg :)

Lykke til Starbucks!!! Tenker ofte på deg og ønsker virkelig at det klaffer for dere neste gang!!! :)

Har god tro på dette Starbucks! Jeg er endelig gravid nå etter så mange år, og det på første forsøk etter ferdig behandling på serum.. :)

Har god tro på dette Starbucks! Jeg er endelig gravid nå etter så mange år, og det på første forsøk etter ferdig behandling på serum.. :)
Ååååh!!! Gratulerer så mye!!:):)

Back
Topp