S
**SunFlower**
Guest
Høna eller egget? Hva skal man svare når ett barn spørr??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med denneAkkurat der er skapelsen ganske grei.Gud skapte høna og hanen, schmack, der kom egget.
![]()
Enig.husk at egget fantes lenge før høna. For det er ikke bare høner som legger egg. Dinosaurene la egg, og det var nok ingen høner rundt omkring på den tiden. Så jeg vil si at Egget kom først![]()
Akkurat slik jeg tenker ogsåEnig.
På et eller annet tidspunkt skjedde det en mutasjon i egget, som klekket noe litt annerledes. Litt kortere hals, litt mindre vinger. Mutasjonene som over lengre tid fører til nye arter skjer i egget/mors liv, så svaret er egentlig ganske åpenbart.
Nei, en dinosaur la ikke et egg som klekket til en høne, men knøttsmå forandringer fra generasjon til generasjon førte til høna.
Enig.
På et eller annet tidspunkt skjedde det en mutasjon i egget, som klekket noe litt annerledes. Litt kortere hals, litt mindre vinger. Mutasjonene som over lengre tid fører til nye arter skjer i egget/mors liv, så svaret er egentlig ganske åpenbart.
Nei, en dinosaur la ikke et egg som klekket til en høne, men knøttsmå forandringer fra generasjon til generasjon førte til høna.
jeg sier ikke at dinosaurene fikk høne barn, men at egget har eksistert lenger enn høna. For det er ikke bare (tro det eller ei) ikke bare høner som legger egg.