Serriøøøst... Tålmodighetsprøve...

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Facebooken min bombarderes med babyer for tiden! Folk bare føder og føder, tilogmed de som ikke har vært gravide legger ut bilder av venner som har fått..
For ikke å glemme de ørten på lista som nettopp er kommet ut med at de er gravide.....

Jeg vil bare føøøde, er så sinnsykt spent på hvem som gjemmer seg inni hula si, å ikke minst om det er jente eller gutt :p
Men bare 12 dager til KS nå :D

Flere som sliter med tålmodigheten? :p

Tålmodigheten er tynnslitt her :P

Jeg er sååååå sliten og lei, så det begynner å slite på tålmodigheten. Men enda lenge til ks dato.

JA!!! Veldig klar for å få henne ut, og fortsatt tre uker til termin.... Gah.... Har hele tiden hatt følelsen at hun kommer tidlig og håper fortsatt på det!!

Jeg som i utgangspunktet ikke taklet tanken på fødsel ønsker heller å føde nå enn å vente på termin og ks dato :p så drittlei er jeg :( heldigvis max 3 uker igjen :p

Er ikke utålmodig enda heldigvis. Men er også spent på hvem som gjemmer seg der inne, gutt eller jente :D

27 dager igjen, og jeg er redd hun kommer 17 dager før som sin søster. Jeg er ikke klar!

Skjønner det godt. Jeg grein når venninna mi fikk før meg når jeg skulle ha førstemann. Denne gangen er det helt avhengig av dagsform. Har sovet godt i natt, klart å rydde hus, og fikk meg just en en times dupp. Så i dag føles det greit :) Kan ikke si det samme for de to dagene som har vært :P

Jeg skjønner godt at du er utålmodig. Begynner å kjenne på det jeg også. Jeg blir så uvirksom i denne limbo-situasjonen med at det kan skje i dag eller om tre uker. Jeg tror jeg dør hvis venninna mi får før meg. Hun har termin tre uker senere, så det er jo ikke utenkelig. 11 dager til termin:)

Ja har ei god venninne her og som skal ha ks en uke etter meg, men som nå begynner få forgiftning.. :/ jeg ønsker de alt det beste altså, å håper det ikke forverrer seg for henne, men jeg kjenner at det kommer til å svi litt om hun plutselig får før meg :p

Begynner bli en smule utålmodig, men d er mest for at jeg har så sykt mye stikking og nedpress at jeg funker ikke som normalt lengre:pbabyen må gjærne komme noe før kjenner jeg nå, selv om jeg ikke er helt klar:p

Back
Topp